Hoccy Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Jeg mener at nå er det på tide med en ny fotokonk i Forza, og vil sette opp en nå. Reglene er som følger: - DU må ha tatt bildet. - Bildet må inneholde din bil. - Du kan bare bruke photo-editoren i spillet, altså ikkenoe photoshop eller noe annet redigeringsprogram. - For ordens skyld, send URL på PM til meg. Legg inn et bilde innen mandag den 1. Oktober. Da vil jeg legge inn en ny tråd med alle bildene. Vi skal i motsetning til den forrige konkurransen ikke ha en dommer, men alle skal stemme på det bildet de syntes var best. Premie blir en Mazda Familia, med masse deler og godteri: hehe... Hilsen Urabus/Hoccy Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Mitt bidrag: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Din bil vil si at det må være ditt design og en bil som er kjøpt på AH = Fy Fy ? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Mitt bidrag. Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Mitt bidrag.. en Nissan Skyline GTR R34 på Tsukuba :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Her er min for arttighets skyld:D Seat leon 2007mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Mitt bidrag: AE86 Panda style Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 min Honda Prelude Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Din bil vil si at det må være ditt design og en bil som er kjøpt på AH = Fy Fy ? For MIN del, så er det greit så lenge det er du som eier bilen og har tatt bildet. Om det er noen andre som har synspunkter så er det bare og si ifra. Har ikke solgt for mye på AH, og jeg ville ikke blitt sur dersom noen hadde tatt bilde av bilen som jeg hadde laget og lagt ut på nett. Heller stolt, faktisk! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 okei. For sikkehetens skyld så legger jeg ut en annen bil enn den jeg først tenkte på :) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 min amcar.. Dodge challanger 1970. Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Var veldig usikker på hvilket bilde jeg skulle velge, men ble dette... Sånn kan det gikk når man prøver å sladde rundt i 300+.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Min lexus Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 OH YEAH! Nå har xboxen kvelda igjen.. Det betyr at premien kommer til og bli forsinket.. Hva skjedde? Jo, jeg satt og spilte FlatOut UC, og da klikka det. Prøvde litt av hvert, og til slutt så komm dette fram: Når jeg da etterhvert skrudde på igjen Xboxen, så var det på'n igjen med 3 røde lys.... FY FAEN Å JE ER FORBANNA PÅ MICROSOFT. puh.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg