arevb Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Noen som har brukt denne??? Har nettopp bestilt meg en og lurer på om dette er en ok maskin sammenlignet med f.eks Makita og Dewalt. Eller om jeg har gått på en kjempesmell og kastet en bøtte med penger ut vinduet Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Å nei du har ikke kjøpt den........???? He he kunne ikke dy meg, sikkert ingen dårlig maskin det der, 1250w bør holde det, samt at den er stabil med press på også. bare å finne et passende test objekt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 :lol: :ahahahhaha: :ahahahhaha: :ahahahhaha: :ahahahhaha: Ble faktisk litt redd Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Noen som har brukt denne??? Har nettopp bestilt meg en og lurer på om dette er en ok maskin sammenlignet med f.eks Makita og Dewalt. Eller om jeg har gått på en kjempesmell og kastet en bøtte med penger ut vinduet Har ikke prøvd andre av disse enn Makita'n, men jeg jobber med elektroverktøy og vet at som regel er hitachi vel så bra som dewalt. Makita er nok av det beste verktøyet du får. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hvordan den er resultatmessing opp mot andre kan jeg ikke si noe om men det er i allefall en holdbar maskin,min begynner å bli noen år nå og funker like godt som når den var ny og som Kazzper sier Hitachi har gode produkter. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg