optus Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Vurdere og kjøpe meg noen hovedlykter til min passat, og lurer på om noen har handlet der, og om varene blir levert innen rimelig tid, og om de fleste varer er på lager. Hvilke betalingsmåter har dere evt. bruk? Kort og godt; er dette en seriøs butikk, som også leverer til Norge? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Ja! Aboslutt. Vet om flere som har bestilt, og de er raske på å levere! Jeg skulle bestille nye lykter forran og bak forrige dagen, men da fikk jeg mail dagen etter at de ikke hadde baklyktene, derfor ba jeg dem annulere orderen fordi jeg vil ha alt samlet. Fikk så svar etter 10 min at det var i orden og at de så fram til senere bestillinger! Så det er en helt knall butikk, og absolutt å anbefalle :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Helt topp butikk det ja, har bestilt masse der i flere omganger:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hvordan er det med betaling der? Sendes det i oppkrav, visa, forskudd ol?. Noen flere som har gode, og like viktig, dårlige erfaringer med butikken? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jeg har alltid betalt med visa, tror ikke de sender i oppkrav over landegrenser.. Det er en veldig seriøs butikk, har bare hørt gode ting om de. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg