Gå til innhold

Bil til 100 000??

Ranger emnet

Rieger

Anbefalte innlegg

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

ikke kjøp MR2..skal du først ha Toyota så kjøper du en Celica GT4 el. :D hørt at de skal være veldig spreke.

Hvorfor det?

Da kan jeg si akkurat motsatt da, ikke kjøp Celica, kjøp MR2 :)

Bare fordi jeg liker den 7 ganger bedre :)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by dalan

Hvorfor det?

Da kan jeg si akkurat motsatt da, ikke kjøp Celica, kjøp MR2 :)

Bare fordi jeg liker den 7 ganger bedre :)

hehe..alle har ulike meninger :) jeg liker Celica fra '92 10 ganger bedre :) synes MR2 ser litt bedre ut en Celica, ja..men synes den ikke går noe særlig bedre..og med GT4 har du jo kjempe bil :D

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

hehe..alle har ulike meninger :) jeg liker Celica fra '92 10 ganger bedre :) synes MR2 ser litt bedre ut en Celica, ja..men synes den ikke går noe særlig bedre..og med GT4 har du jo kjempe bil :D

Nettopp, alle har forskjellige meninger :)

Har ikke no imot noen av bilene jeg :D

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

Nettopp, alle har forskjellige meninger :)

Har ikke no imot noen av bilene jeg :D

nei ikke jeg heller..MR2 er rå bil.. :) som sagt..fine biler som nevnes :D bare jeg som forsøker å få gutten til å kjøpe seg Celica GT4..og da må jeg jo forsøke å overbevise han :p hehe..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rieger

Ehh.. nei. Eneste grunnen pappa LÅNER meg penger til bil, er at han vil at jeg skal ha en nyere bil enn det jeg hadde tenkt på. Jeg har jobba bl.a. hver sommer siden jeg var 13. Jobbet fast siden november i fjor og tjent over 50 siden da(først som lagerarbeid og senere på butikk). Har også tjent ca 10 000 på motorsyklene jeg har hatt. De syklene jeg har nå, betalte jeg selv. Tjene alle pengene selv, gidder ikke å mase på folkene om å få ting.

Så vil ikke akkurat kaller meg selv pappagutt.

Er det forresten en begrunnelse for utsagnet ditt?? At 200SX er bedre enn 325? Eller tror du bare det??

Kunne egentlig tenkt meg noe sprekere enn 320. Spesielt med tanke på at en 325 ligger ikke langt unna i pris. Skal ivei å se/prøvekjøre den 325 jeg nevnet i morgen eller torsdag, så får jeg se hvordan det går.

Betalte du mye for bilen din Triggerhappy?

EDIT: Grunnen til at den ikke skal være trimma, er vel pga at trimming medfører endel ekstra arbeid & utgifter. Har hatt 3 fulleffekts motorsykler med meget høy effekt, og slitedeler går ganske mye raskere. Derfor holder jeg meg til light trimming, og med f.eks 192hk(325i) fra før, så trenger jeg ikke mer enn effektanlegg og luftfilter til å starte med.

Denne går til Evjen: Grunnen var at han sier at faren hans skulle legge til en LITEN sum... 100.000,- . Dette er hvertfall ikke noe jeg hadde fått. Men det kan jo hende han bare la til en liten sum i tillegg til penger han hadde fra før.... uansett, han låner pengene. Greit...

Og hvorfor jeg sier han skal kjøpe 200SX istedenfor BMW er fordi 200SX er mye fetere.. :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Forresten...

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=334104

Så har du tilogmed 1000,- til overs. Men det er uten registrering.

RHD bil i fra Japan!! 255hk, kun 99.000km. Veiside styling, effektanlegg, filter. kan selges for 99.000,- kun ink mva eller selges ferdig regget for 159.000,-

Hva med å lese hele annonsen?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Ja? Var det noe jeg overså??:rolleyes:

159 000 kr.

Det står at den kan kjøpes for 99 000 kr, men da får du jo ikke regga den og må enten kjøre på prøveskilter eller la den stå hjemme i garasjen.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider