Gå til innhold

kjøpt meg audi 100 91/92 mod NYE BILDER

Ranger emnet

MortenM

Anbefalte innlegg

DSC00008.jpgDSC00010.jpgDa har jeg solgt go bilen miun å handla meg en mer fam venlig glider :D, er en audi 100,2.0E 91/92 mod seint reg 91 ...kom til norge i 96..er vell egenlig ganske strøken..uten om litt bug på ene skjermen forrann.men men....

det jeg lurer på da jeg ikke har drevet med audi før:

hvor mye er brukbar senk på de...sitter 15" på...

håssen er d å sote rutene leie?? skal få lagt ut noen bilder av bilen oxo

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55/55 er alt for mye på disse bilene.Du får ikke justert jul stillingen(camber) når du senker den så mye.Den vil slite dekk,å spore noe jævlig.Men å se på blir den rå,men jeg regner me du ikke kun skal se på bilen.40/40 senking er best på disse bilene,da får du justert julstillingen og bilen blir pen å se til..Å sote rutene på disse har ikke jeg prøvd,så den biten skal jeg ikke uttale meg om.Men dette er knall biler da..

96 Audi A6 2,6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel i realiteten senket litt mer enn som så (bak :p). Men om jeg skulle kjøpt fjærer ville jeg gådd for 40mm H&R fjærer. Disse senker "mer" enn andre merker med 40 mm etter det jeg har erfart. H&R er også kvalitet for alle pengene

Jeg syns også KAW har et fin stuk på 55/35 settet dem leverer..

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser pen ut denna, har du noe felg planer? Hvor mye har du tenkt å sote da?

har ikke bestemt no om felger blir vell noen 16" tenker jeg..

skal ikke han sånn kjempe sota ruter ,blir vell sånn kobber farget ell hva den kalles trur jeg

Fin bil du har ser det ut til! :) Gleder meg til du får opp noen bedre bilder.

takktakk liker denna bilen...skal få tatt nye bilkder innvendig å utvendig :DD

lurer på om jeg skal selge de felga som sitter på den nå

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...