darkblue Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Er denne forsterkeren noe bra?, eller er det bare søppel? Marquant MCA550 heter forsterkeren specs SPESIFIKASJONER: Max.power output : 4x 100Watt Frequency resp. : 20Hz-20kHz Harmonic distortion : <0,15% S/N ratio : >78dB Input sensitivity : 0,12V - 1,0V/10K Load impedance : 4 Ohm Crossover : 4000Hz Power consumption : 8A max Power supply : 12V DC Dimensions : 290 x 60 x 290mm Terminals : Gold plated Qty/cn : 1 Barcode : 8711534063769 Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 FY og FY!!! Dette ser for jævlig ut. (Sorry...) Skryter av 4 x 100watt, når den max bruker 8A... Noe som vil tilsi at den max kan gi 115,2watt ved 14,4volt. Også tåler den ikke mer enn 1v linjesignal...? Noe som vil si at den er ganske ubrukelig i dag... HÅPER jeg tar feil i noe her... For dette ser ikke bra ut. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hehe, bare bra at du slakter den :D hehe. Bare er nysjerrig jeg så jeg ikke kjøper noe dritt. Så er takknemlig for hjelpen din ! :) ... Trenger egentlig en forsterker til subben, men har ikke penger til å kjøpe noe veldig dyrt noe . RF er det som egentlig var ønske, men er litt for dyrt for monoblokkene. :\ Så leiter etter brukt eller veldig gode ny priser hehe .. mvh Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hvor mye koster den bokstøtta ?? Seriøst ? 8 amp maks forbruk ?? 299,- ?? Jeg tipper at MOSFET forsterkerene i Pioneer spillerne spiller bedre enn denne.... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Var auksjon på den, stod at den kosta latterlige 3499 til vanlig pris :D lol .. Var 700 for den på qxl hehe.... Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 RIPOFF!!! anger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Jeg tipper at MOSFET forsterkerene i Pioneer spillerne spiller bedre enn denne.... [/b] Sarkasme? Eller? Har nemmelig en Pioneer speller selv, 4x50W MOSFET. Er faktisk fornøyd med lyden den gir uten annen forsterker, men så er ikke jeg spesielt kresen når det gjelder lyd da. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hadde mine anelser om at det var ran på høylys dag detta ja :D hehe.. Du har ikke en monoblokk å anbefale som drar bra?, samtidig som er midt budget price ? ;) Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Den var seriøst ment Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Rockford Seat Den var seriøst ment :) Har pioneer spellerne bra rykte på seg med tanke på den innebygde forsterkeren eller? Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by darkblue Hadde mine anelser om at det var ran på høylys dag detta ja :D hehe.. Du har ikke en monoblokk å anbefale som drar bra?, samtidig som er midt budget price ? ;) Kommer helt an på... Hvor stor skal du ha? Har tre forskjellige monotrinn på 300watt RMS... RF Power 250.1 2000,- RF Punch 301M 2000,- Og JBL BP300.1 2300,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg