Kennet Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Jeg har bilder av den sivile bmw motorsykkelen :P Det ble sagt av politiet at det var den eneste i norge.. han som kjørte den fortalte det ihvertfall.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 jeg mener å se mange hvite bmw sykler i oslo som ligner prikk på snuten! føreren har da en reflex vest på seg! Stemmer dette? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Den ingrid kjenner til er hvertfall DP registrert.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jeg har bilder av den sivile bmw motorsykkelen :P Det ble sagt av politiet at det var den eneste i norge.. han som kjørte den fortalte det ihvertfall.. Hvis det befinner seg en i Oslo og en i Drammen, er det i hvert fall 3 stk., siden det går en her nede også. Han som kjører den bor i Sandefjord. ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hvis det befinner seg en i Oslo og en i Drammen, er det i hvert fall 3 stk., siden det går en her nede også. Han som kjører den bor i Sandefjord. ;) Han som kjører den som går i oslo og drammen kjører også nedover mot sandefjord.. Verkstedet dem bruker på den sykkelen er Speed i sandefjord.. Så godt mulig det er samme person som kjører hele den veien, men han her bodde ihvertfall mellom asker og drammen.. Regnummeret på denne sykkelen starter på HA eller Na vanskelig å se pga vinkelen på bildet.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Han som kjører den som går i oslo og drammen kjører også nedover mot sandefjord.. Verkstedet dem bruker på den sykkelen er Speed i sandefjord.. Så godt mulig det er samme person som kjører hele den veien, men han her bodde ihvertfall mellom asker og drammen.. Regnummeret på denne sykkelen starter på HA eller Na vanskelig å se pga vinkelen på bildet.. Kjetil "sin" er i hvert fall DP-reg. ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Vær litt obs på en svart volvo S60 T5, med tona ruter. Sett den har overvåka strekket Oslo- Jessheim flere ganger. Liker å stå parkert på broer og inn/avkjøringsramper etc. Tok en stakkars jævel i går i en svart Vw caddy,gammel type like innenfor bomringen i nærheten av sinsekrysset. På samme strekket har de en ny GRÅ passat, som er meget aktiv i tjenesten og prøver å hisse deg opp på motorvegen. Ser`n stopper folk ved bomringen nesten hver dag...har ikke reg, men den har blålys i bakvinduet,og strober i grøftlysa. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Vær litt obs på en svart volvo S60 T5, med tona ruter.Sett den har overvåka strekket Oslo- Jessheim flere ganger. Liker å stå parkert på broer og inn/avkjøringsramper etc. Tok en stakkars jævel i går i en svart Vw caddy,gammel type like innenfor bomringen i nærheten av sinsekrysset. På samme strekket har de en ny GRÅ passat, som er meget aktiv i tjenesten og prøver å hisse deg opp på motorvegen. Ser`n stopper folk ved bomringen nesten hver dag...har ikke reg, men den har blålys i bakvinduet,og strober i grøftlysa. kjører den strekiniga opptil 4 ganger daglig, denne volvoen opererer mest på kveldstid, har sett den ta så mange, at jeg kan ikke telle så langt engang. Det er også en bil til som leker seg på denne strekningen. det er en nissan Primera av nyere tupe, svart. Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 kjører den strekiniga opptil 4 ganger daglig, denne volvoen opererer mest på kveldstid, har sett den ta så mange, at jeg kan ikke telle så langt engang. Det er også en bil til som leker seg på denne strekningen. det er en nissan Primera av nyere tupe, svart. Joda, så den primeran på lørdag jeg.. Smatt fort tilbake i høyrefile jeg ja for å si det sånn... Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Joda, så den primeran på lørdag jeg..Smatt fort tilbake i høyrefile jeg ja for å si det sånn... holdt på å gå på en smell på lørdag med den jeg og, skulle til å passere den i 120km/t, kjente den igjen i tide og kaste meg bak den... lå bak den helt til den svingte av mot stovner/ østre akervei... Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 holdt på å gå på en smell på lørdag med den jeg og, skulle til å passere den i 120km/t, kjente den igjen i tide og kaste meg bak den... lå bak den helt til den svingte av mot stovner/ østre akervei... Den s60`n er i allefall jæævlig avktiv. Skulle ta igjen dama på motorvein i retning kløfta i forrige uke. LÅ kanche i 140 forbi en trailer, og der skimta jeg no svart volvolignende på høyre side...flat fjøl og vrenge over 3 felt og komme seg av motorveien i en farlig fart. Har på følelsen av de ligger gjemt inni trafikken og venter på et lett bytte jeg. Sett den mange ganger stått "gjemt" på Jølsrudbrua pgså... Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er vi ikke i 2007 ennå da? JO men hva var siste sifferet i reg.nr?? 4, og det er april.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 vi kjørte til oslo på mandag og da hadde S60`n stoppa en "asiat" i en styla Prelude (sort sådan) han måtte foresten bli med INN i s 60`n så vi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg