Gå til innhold

Bil til 20-30000

Ranger emnet

DelPiero

Anbefalte innlegg

Subaru legacy.. Får jo 2.2 liter med 136 hester til den prisen. Motoren er vel en av de mest trimmevennlige (tilnærmet lik den som sitter i Impreza 22B), du finner styling til bilen og den er bra utstyrt. Det eneste som kan være noe herk er den nivåregulerbare luftfjæringen ;) Pluss rust da selfølgelig..

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonax skrev:
Å du og dine om de meningene:rolleyes:

2 liter omegan får du grisebillige deler om du skulle være så uheldig forsikringa er billig og den bruker ekstremt lite av det der fæle stoffen den går på.

---------det gjør 325 og, bortsett fra forsikring--------

Den har også svært god kjørekomfort og går vell greit nok for størsteparten av landet med tanke på at passelat klarer bli mest solgte bil:ass:

----------jeg kjører 1.8t, og måtte ha en bil som løper med hendene fordi jeg ikke fikk lov til rwd.. syns ikke 150hk er så gale i første bilen..-------

3000:pray Er den deiligste bilen jeg har sitti i noen sinne. Nå har vell ikke jeg sitti all verden av biler, men det sier seg selv at Recaro+sportsfjærer=deilig,

---------jaja.. men en 3000koster vel litt mer enn en 325? dessuten så kan en få recaro og sportsfjærer i en bmw og..----

at de går godt er vell heller ikke så ille da, så lenge man har råd til bensin og boten, eller er mindre glad i livet sitt:S

---gjelder bmw og----------

Å den går på 0.72 langkjøring, og en ikke veldig stor liter i byen. Om du moderer deg vell og merke, er ett svært lite problem for den og fordøye det dobbelte om foten er tungdesverre:rolleyes: På den annen side, hvilken bil bruker ikke suppa når det går i gass,brems liksom? Må også huske dette er en stor bil for å gli rolig ned hovedgata, for så å gli sidelengs i rundkjøringa:driving

----------dette gjelder og bmw..---------

Er for øvrig lurt og lese instruksjonsboka for bilen da, lærer litt om hvordan en lavturtallsmaskin skal kjøres da om du ikke vet det fra før av.

--------hva mener du med dette?----------

Å til du bmw glade mann i quoten min, faen skal du med riper i lakken i utganspunktet? Og joda, metallic har vi:ass:

det er ikke metallic lakk på omegaen til søsteren min.. verkstedregninger på 20k siste året.. og framdeles bruker motoren en del olje, og dempere må skiftes ut- samt litt rust..

lett å legge bred ja.. ok.. men dødgang og drit til 10 000.. ikke lett å kjenne hvor en har bilen.. dårlige bremser.. MYYYYYK bil- ala saab 95.. kan ha noe med demperne å gjøre, men de er mye likevel..

opel er og vanskelig å skru på (omegaen til søsteren min hvertfall)

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider