Mombasa Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Vis jeg spinner så kommer det en merkelig lyd... det høres ut som noe skraper kraftig i motoren... Lyden kommer uannsett hvor mye eller lite jeg spinner... Selv på vått gress ved lavt turtall kommer det slik lyd... Noen som vet hva det er eller hva det kommer av? Og er det flere som har slik lyd? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hjul lagrene dine er sikkert slitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Men det kommer jo ikke sånn lyd uten at man spinner... jeg kan kjøre hardt høyt turdall og fart... INGEN lyd... Det er kun hjulet/hjula spinner... uannsett hvor fort eller sakte hjula går rundt.... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jeg har samme lyden. Det er lik lyd som ABS-en har når den ikke har grep, så jeg regner med at det er noe med ABS'en. Har hatt den lenge, har ikke brydd meg om den enda... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Den lyden kommer du til å høre mye av på vinteren.. det er nok mest sannsynlig abs'en din.. har den lyden selv og er forsåvidt glad for at jeg har den og :P Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Er ABS'en ja. For når den ene føleren min ble ødelagt, forsvant lyden. Men hvorfor kommer den når man spoler? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Det er absen ;) :D Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 er ikke noe antispinn enhet altså?? bare spør jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 det var egentlig den første tanken som slo meg også... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 samme her..kommer en stygg lyd av den når man spinner.. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 er jo abs'n som tar fatt i hjulet som spinner får å få det til å stoppe å spinne. ESP tror jeg det heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 er jo abs'n som tar fatt i hjulet som spinner får å få det til å stoppe å spinne. ESP tror jeg det heter jepp er esp. Den kan man slå av med en knapp på dash, men hvis den står på så lar den ikke bilen spinne. veldi vanli lyd, trykk på knappen så ser du en gul lampe lyse i speedo tror jeg, en lampe med noen kruseduller og et utropstegn. husker ikke helt, hvertfall noe som lyser når du trykker på knappen, og da er den av, prøv å spinn da, og hvis lyden fortsatt er der så er det noe annet:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Det er ikke ESP og antispinn. For jeg har lyden, og jeg har ingen av delene. ESP tegnet er en trekant med glatt vei inni. Dessuten heter det ESC nå. Bosch har copyright på ESP. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Har samme lyden selv.. Har ikke noe Antispin/slædd/kræsj -funksjoner.. Se det positive i det, ABS'n din fungerer:) Slutt å spinn.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Tror jeg har samme probbet jeg ogsa nar jeg kommer over fartsdump eller svinger. er dette noe av det samme probbet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg