wu-style Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 dette er helt normalt på nyere biler :) sabb har også den lyden og avensis. har kjørt taxi å prøvd mye rart så dette vet jeg;) Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg har samme greiene, og ikke antispinn, hørte med audi når jeg hadde den på service forrige uke. Han sa at det var et deksel under der som lagde lyden, han hadde samme "feilen" i bilen til kona. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg