Kamil Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Lurte på om der er nokken som veit om en plass der eg kan få plana toppen min og slipt ventilane mine? Helst i Ålesunds området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Lurte på om der er nokken som veit om en plass der eg kan få plana toppen min og slipt ventilane mine? Helst i Ålesunds området Gule sider........ Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamil Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 nice gule sider er en plass der dem planer topper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit_R Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jeg veit at Breivik Motorverksted planer toppa og sliper ventila. Det ligger i enden av vassstranda. Det er ei stund siden jeg har vert der, men du kan nå alltids sjekke det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamil Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Breivik Motorverksted er nedlagt etter det eg har hørt, men eg ringte Ålesund motorverksted å dei tok de på sei. Skal dit i løpet av neste veke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 mye tar dem for jobben da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit_R Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ålesund Motorverksted? Kor d e hen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg