Gå til innhold

Parkeringsvaktene m politi myndighet

Ranger emnet

darkblue

Anbefalte innlegg

Jeg for min del har aldri sett eller møtt en hyggelig parkeringsvakt, sure som bare faen, og bittere for livet sitt.

En gang møtte ei som var så sur, at jeg tok igjen verbalt, at det var like før hu begynnte å grine. Det rant nesten over for hun stakkar når hu klarte å skrive feil farge på bilen også :D ...

500 spenn rett ut av vinduet.

Så engang en eldre mann som var parkerings vakt, hadde digitalt kamera, tok bilde av bilen, og hadde skrevet bota ferdig og smalt den på front ruta, så kom det en dame løpende å sa at hun hadde blitt forsinka. Så smilte mannen, tok bota reiv den i 2, og ønska fortsatt god dag.....

Det må nesten ha vært engangs tilfelle...

Er nesten sikker på at 99% av dem som jobber som parkeringsvakter, er bittre for livet.

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkblue

Så engang en eldre mann som var parkerings vakt, hadde digitalt kamera, tok bilde av bilen, og hadde skrevet bota ferdig og smalt den på front ruta, så kom det en dame løpende å sa at hun hadde blitt forsinka. Så smilte mannen, tok bota reiv den i 2, og ønska fortsatt god dag.....

hun hadde nok store pupper!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkblue

Jeg for min del har aldri sett eller møtt en hyggelig parkeringsvakt, sure som bare faen, og bittere for livet sitt.

En gang møtte ei som var så sur, at jeg tok igjen verbalt, at det var like før hu begynnte å grine. Det rant nesten over for hun stakkar når hu klarte å skrive feil farge på bilen også :D ...

500 spenn rett ut av vinduet.

Er nesten sikker på at 99% av dem som jobber som parkeringsvakter, er bittre for livet.

blowjob???:rolleyes: :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

så du var lur nok til å stå og se på mens hun skrev, uten å kjøre avgårde?

Selv holdt jeg på å få bot utafor der søstra mi bor.