Gå til innhold

Parkeringsvaktene m politi myndighet

Ranger emnet

darkblue

Anbefalte innlegg

Jeg for min del har aldri sett eller møtt en hyggelig parkeringsvakt, sure som bare faen, og bittere for livet sitt.

En gang møtte ei som var så sur, at jeg tok igjen verbalt, at det var like før hu begynnte å grine. Det rant nesten over for hun stakkar når hu klarte å skrive feil farge på bilen også :D ...

500 spenn rett ut av vinduet.

Så engang en eldre mann som var parkerings vakt, hadde digitalt kamera, tok bilde av bilen, og hadde skrevet bota ferdig og smalt den på front ruta, så kom det en dame løpende å sa at hun hadde blitt forsinka. Så smilte mannen, tok bota reiv den i 2, og ønska fortsatt god dag.....

Det må nesten ha vært engangs tilfelle...

Er nesten sikker på at 99% av dem som jobber som parkeringsvakter, er bittre for livet.

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkblue

Så engang en eldre mann som var parkerings vakt, hadde digitalt kamera, tok bilde av bilen, og hadde skrevet bota ferdig og smalt den på front ruta, så kom det en dame løpende å sa at hun hadde blitt forsinka. Så smilte mannen, tok bota reiv den i 2, og ønska fortsatt god dag.....

hun hadde nok store pupper!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkblue

Jeg for min del har aldri sett eller møtt en hyggelig parkeringsvakt, sure som bare faen, og bittere for livet sitt.

En gang møtte ei som var så sur, at jeg tok igjen verbalt, at det var like før hu begynnte å grine. Det rant nesten over for hun stakkar når hu klarte å skrive feil farge på bilen også :D ...

500 spenn rett ut av vinduet.

Er nesten sikker på at 99% av dem som jobber som parkeringsvakter, er bittre for livet.

blowjob???:rolleyes: :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

så du var lur nok til å stå og se på mens hun skrev, uten å kjøre avgårde?

Selv holdt jeg på å få bot utafor der søstra mi bor.

Parkering forbudt overalt der, helt håpløst, parkerte halvveis utafor veien på parkering forbudt ja..

Var inne der en halvtimes tid, for å hente jentungen hennes, kom ut igjen og så kjærringa satt i bilen og skrev..kasta ungen inn i barnesetet, satt meg rolig bak rattet, og ventet med å kjøre til kjærringa gikk ut av bilen, da spant jeg avgårde.. ARTIG!

Er egentlig lite vits å være showman å spinne avgårde når møkka allerede har tatt bilde av bilen :D

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte på noe som ligna på en parkeringsplass, men som tydligvis ikke var det. Dette var rett utenfor en butikk, jeg var inne i ca. 2 minutter, når jeg kommer ut står det to kvinnelige parkeringsvakter rundt bilen min, en med et kamera. Det må være de t styggeste kvinnfolka jeg har sett, hu ene så ut som om hun kom rett fra gestapo eller noe.

parkering.jpg

Prøvde å forklare at jeg kun var inne i 2 minutter og at jeg hadde dårlig tid, men dette ville de ikke høre på. De presterte også å si at jeg stod "MIDT I KRYSSET" (se tegning) Jeg ga opp og tenkte "jaja, det var de 500", og skal til å sette meg inn i bilen da hu ene sier med et vemmelig, spydig stemme "Da sender vi den bare i posten til deg!". Setter meg inn i bilen for å kjøre, da banker det på ruta, det er parkeringshora, hun gir meg boten. Jeg ser på den i 2 sekunder før jeg river den i 4 biter, kaster den ut av vinduet og kjører. Var rimelig forbanna, en ting er bota, en annen den spydige oppførselen til disse to parkeringsvaktene. Sikkert hatt en dårlig barndom med incest o.l, så hadde de for lav iq til å komme inn på politiskolen, så endte de opp som maktsyke parkeringsvakter. Og nå skal de få politimyndighet :rolleyes:

På den andre siden er det bedre at de er parkeringsvakter, tenk om disse menneskene hadde vært politi...? Huffameg..

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvem du treffer på.. Private parkingselskap er djevelens avkom, mens de offentlige ( hvertfall i haugesund) er ok..

Første dagen med lappen, stoppa eg utforbi notar i byn (parking forbudt). Var der kanskje i 20 min. Når eg kom ut stod det ein trivlig gammal kar og fortalte meg at det ikkje va lov til å parkere der.. Da hadde han vist venta i 10 min på meg.. Bare takka han for hjelpa, og ønska han ein god dag, så var den saken ut av verden!:)

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by k9v

Jeg parkerte på noe som ligna på en parkeringsplass, men som tydligvis ikke var det. Dette var rett utenfor en butikk, jeg var inne i ca. 2 minutter, når jeg kommer ut står det to kvinnelige parkeringsvakter rundt bilen min, en med et kamera. Det må være de t styggeste kvinnfolka jeg har sett, hu ene så ut som om hun kom rett fra gestapo eller noe.

parkering.jpg

Prøvde å forklare at jeg kun var inne i 2 minutter og at jeg hadde dårlig tid, men dette ville de ikke høre på. De presterte også å si at jeg stod "MIDT I KRYSSET" (se tegning) Jeg ga opp og tenkte "jaja, det var de 500", og skal til å sette meg inn i bilen da hu ene sier med et vemmelig, spydig stemme "Da sender vi den bare i posten til deg!". Setter meg inn i bilen for å kjøre, da banker det på ruta, det er parkeringshora, hun gir meg boten. Jeg ser på den i 2 sekunder før jeg river den i 4 biter, kaster den ut av vinduet og kjører. Var rimelig forbanna, en ting er bota, en annen den spydige oppførselen til disse to parkeringsvaktene. Sikkert hatt en dårlig barndom med incest o.l, så hadde de for lav iq til å komme inn på politiskolen, så endte de opp som maktsyke parkeringsvakter. Og nå skal de få politimyndighet :rolleyes:

På den andre siden er det bedre at de er parkeringsvakter, tenk om disse menneskene hadde vært politi...? Huffameg..

Utifra den skissen du har laget, ser jeg at du står for NÆRME krysset (som er et T-kryss). Men ikke midt i.... På alle kryss i Norge er det 5 m som er minimumsavstand fra der kantstein e.l begynner å svinge, til bilen din står parkert. Så jeg syns det ser ut som du har stått parkert ved svingens begynnelse, og da er 500,- berettiget. Den 5 m regelen er forresten et stanseforbud og da venter ikke den som skal skrive gebyret, men skriver med en gang.

PS. Dette kan ikke private selskaper gjøre, da dette er Vegtrafikkloven. ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider