Buurn Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hei! Jeg har kommet såpass langt at jeg mangler nå et par følere og et uklippet ledningnett til ms med db 37 kontakt. Veit dem selger det et par steder i statene, men er det noen her i norge som leverer, eller er det noen her i norge som selger brukt om noen veit? Detta skal på en 10vt audi femmer.. Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ingen som vet? Mulig mange lager egne ledningsnett fra bånd av da Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 det er fullt mulig å lage eget ledningsnett :) Hvis du kjøper ny db37-kontakt er jeg interessert i å kjøpe den andre :) Edit: Husk på at dollaren er lav nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Ettersom dollarkursen er så superlav bestilte jeg heller ferdiglaga ledningsnett fra rsautosport.com. Dollern er nede i 5,50 korske kroner så det blei ikke alt for galt. Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg