X-treme Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hva synes folket om å evt ha lambo-doors på en audi Coupè?? Men jeg finner ikke noen sider som forhandler slike sett til Coupe... Er det slik at jeg da må lage disse festeannordingene selv? Vel, det jeg er ute etter er vel bilder:) og hvis jeg liker det, så kanskje;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 bare tull det her, nå må du slutt å ødelegge bilen, det er ikke noe lambo du har men en audi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hehe pappa ba meg finne til sin en dag her og...sannsynligvis kjøper han og så A4 cabben får lambo dører :P jaja sier nå jeg bare...om han vil bruke 19k eller noe sånt(LSD doors, eneste jeg fant til cab) pluss montering på det så skal han få lov =P så gjør hva du vil med bilen men min mening er som forrige som skrev her ;P se om LSD doors har da vettu :) google it;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Dette er ikke Audi-forumet! *flytte* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 ikke bare er lambodører ut, men det er ikke no tøft på annet enn faktisk lambo og det er upraktisk! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 vel, jeg tror heller ikke det blir noe av, men hadde vært tøft å se no bilder, for har aldri sett det... (kanskje en grunn til det:P?) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Personlig synes jeg innlegg nr 2 her var meget velformulert :D Jeg synes det ser rart ut med "lambodører" man må dytte ut pga dørlåsens ordning, og SÅ dytte opp. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 har sett bildene, og.... ja vi driter i denne tanken:P Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg