Gå til innhold

Audi A4 Quattro Turbo '96

Ranger emnet

sharpmind

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på hvordan en Audi A4 Turbo Quattro ligger på når det gjelder forbruk av drivstoff?

Bilen har vært en tur innom ES-Tuning og fått ny chip, justert turbotrykk og 3' downpipe.

Hva vil dere tro denne vil ligge på?

Og, hva regnes som "høyt" km tall på en A4? Er 223000 veldig mye?

På en Volvo så regnes jo dette nesten som fabrikkny :spin

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker søkefunksjonen så finner du svar.. F.eks http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/179762-spm-ang-turbotrykkmaler.html Står litt om forbruk litt lenger ned på sia.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lurte på hvordan en Audi A4 Turbo Quattro ligger på når det gjelder forbruk av drivstoff?

Bilen har vært en tur innom ES-Tuning og fått ny chip, justert turbotrykk og 3' downpipe.

Hva vil dere tro denne vil ligge på?

Og, hva regnes som "høyt" km tall på en A4? Er 223000 veldig mye?

På en Volvo så regnes jo dette nesten som fabrikkny :spin

:)

for meg er 223000 VELDIG mye da, fytterakkern. men er det kanskje vedlikeholdt og passet godt på såer det litt bedre da;P

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lurte på hvordan en Audi A4 Turbo Quattro ligger på når det gjelder forbruk av drivstoff?:)

Tror din bruker ihvertfall 1 liter på bykjøring, hvis du putter ut rundt 210gamp eller noe.

Med min kjøring hadde det sikkert liggi på 1.4, men uansett. Jeg tror det er veldig høyt slik som A4ene er generelt sett.

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

220 000km på en 11år gammel bile er vel ganske normalt, og det er heller ikke noe problem så sant at bilen har fulgt servicene og fått litt stell... jeg hadde ikke vært bekymret for og kjøpe en bil som hadde gått 220 000km. ta en naf-test på bilen vis du er usikker... men ja, en bil som har gått 220km burde være en del billigere enn en som har gått 150km.

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider