Gå til innhold

Jobb @ Heggedal Auto

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til dette firmaet? Er det seriøse greier?

Vurderer å skaffe en liten jobb der, til alt-mulig-arbeid... hvis de trenger litt ekstrahjelp da.

Tror dere det er best å sende søknad, eller bare ringe bort?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du dukker opp personlig virker du mest seriøs. sender du søknad går den vel rett i søpplekassa omtrent ;)

Jeg personlig har alltid gått inn å prata med.. uhm.. daglig leder, gjør vel mest intrykk = størst sjans for ja...!

Mitt tips :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Tror dere det er best å sende søknad, eller bare ringe bort?

Ingen av delene...Møt opp og vær høfflig,og gjerne ta med cv om du har da..Fortell KORT om deg alder etc,og fortell at du ønsker jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk om de ikke trenger hjelp...

"Hei, jeg heter Lars... jeg ønsker jobb, trenger dere litt ekstrahjelp her?"

-"Nei"

"Neivel... uhm........æh.... Hade"

:D

Men ja, kanskje jeg skal gjøre det! Tenkte ikke på det jeg... takk for tipset.

Men jeg lurer mest på om de er seriøse. Det ser ikke så attraktivt ut der...

Dsc00092.jpg

Dsc00094.jpg

Dsc00099.jpg

;)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort noen av delene. Dersom de ikke søker folk er det heller ikke nødvendig å søke jobb. Jeg går på Salg & Service og det jeg sier nå strider i mot alt jeg har lært om å markedsføre seg selv, men enten om det står i lærebøkene eller ei, jeg ville ikke likt at det kom en haug med drittunger å søkte på jobb hos meg om jeg ikke søkte noen arbeidstakere. Det blir litt sånn som støvsugeselgere som kommer på døra føler jeg, du har ikke bedt om en støvsuger og hvis du skal ha en støvsuger går du heller i butikken å kjøper en. En annen ting er at jeg hadde blitt mektig irritert også, hvertfall når det er snakk om støvsugere ;)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min jobb ved å bare dukke opp jeg. de søkte ikke om hjalp men når jeg viste sånn interesse fikk jeg jobb fordet, som oppretter. Hva så om dem ikke vil ha lærling... da sier dem takk, men nei takk og det er det. Det er de som Gidder ta seg bry å finne jobben å gå inn aktivt som får gromjobba. garantert.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

triggerhappy: Joda... :rolleyes:

Evjen: Det er vel et verksted, der de også tar inn delebiler eller no... står hvertfall masse biler der hele tiden som fort blir borte.

momo: Ja, enig der. Kan jo ikke sitte på ræva og vente på at jobbene skal komme til meg. ;)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må man vise at man er int i firmaet man søker jobb i og vise at man er viljesterk og har arbeidslyst. Men man trenger jo ikke være innpåsliten heller, men som sagt det jeg sa i stad er totalt motsatt av det som står i lærebøker og alt mulig, jeg bare sa min oppfatning.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå dit å spør etter daglig leder. Ta med deg papirer som CV, attester osv. Dette viser at du har orden i sakene dine.

Si at du er ute etter jobb, og at du har bilinteresse og mener du kunne lært mye av å jobbe på denne plassen.. Og at du sikkert kan bidra litt også liksom.

Om de ikke trenger noen akkurat nå, så gi han papirene dine og be han ringe deg om han trenger hjelp..

Du får hvertfall ikke jobben av å sitte hjemme på ræva! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du kalle det å gå et sted, spørre etter en fyr, spørre om han har en jobb til overs og få et svar, er det å være innpåsliten?

Men jeg tror jeg stikker bort dit en tur....

Har vel ikke CV da, men jeg kan sikkert lage det, eller er det ikke vits siden jeg bare går på VGS nå?

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller er det ikke vits siden jeg bare går på VGS nå?

er jo strengt tatt ikke nødvendig,siden du bare skal være ekstrahjelp...Men om du har så ta det med..Visst ikke så kan du jo bare fortelle om evt tidligere jobber....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke å gå og spørre om man trenger folk, er slik man ofte skaffer seg jobb. Spør etter daglig leder på stedet. Man må tåle et nei i dagens jobbmarked. Er de noenlunde seriøse, sier de at de kan beholde CV osv å kontakte deg hvis behovet skulle melde seg. De trenger vel alltids noen i ferier osv. Eller var det fast stilling du var ute etter?:)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du kalle det å gå et sted, spørre etter en fyr, spørre om han har en jobb til overs og få et svar, er det å være innpåsliten?

Som sagt, det er sånn JEG oppfatter det og jeg er fullstendig klar over at de fleste andre har en annen mening enn min. Så gå gjerne å spørr, men jeg synes ikke noe om det hadde jeg vært sjef der.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider