Gå til innhold

Jobb @ Heggedal Auto

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Gjør deg selv uunværlig for jobben, du har mer en nok tid til å rydde opp alt rotet for dem mens de jobber med det normale.

Møt opp, vis at du virkeligt vil ha jobb, og ikke bare føler at du MÅ jobbe pga noe.

Et godt håndtrykk gir et godt inntrykk :)

(Ser ut som om de trenger en GOD del hagearbeid og oppryddning der).

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

driver en et bilverksted er en vel vandt til at folk kommer inn å spør om de kan fikse bilen dems... Er vel ikke noe verre at folk kommer å spør etter jobb.. Når jeg har gjort det på plasser som ikke har søkt etter folk så sier de at det er bra at jeg viser iniativ og de tar imot cv og telefon nummer visst de skulle trenge folk engang...

Visst En bedrift søker etter folk er det ofte mange som søker på jobben og de blir vanskeligere å få.. Visst den bedriften du har vært å spurt etter arbeid på vil ha ekstrahjelp en gang tar de sikkert inn de som allerede har vert der istedenfor å utlyse en stilling.

Dette er min mening... Er da faen ikke innpåsliten visst en spør etter jobb en plass..

Du går sikkert inn å ser på bilbutikker o.l uten at du skal ha noe og spør og graver om bilene.. er da ikke innpåsliten for det..

Skal en ha en jobb nytter det ikke å sitte på ræva.. Bedriftseigere liker at folk tar iniativ, og foretrekker personlig oppmøte istedenfor en hvitt papir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Som sagt, det er sånn JEG oppfatter det og jeg er fullstendig klar over at de fleste andre har en annen mening enn min. Så gå gjerne å spørr, men jeg synes ikke noe om det hadde jeg vært sjef der.

glad du ikke er sjefen min ihvertfall!

hadde bare vært glad jeg , vis jeg hadde drivi er plass og noen hadde kommet og spurt på jobb!!

det var sånn jeg fikk jobben min og nå er jeg låseansvarlig og kassadame :D

det viser veldig mye om en person , syns jeg!

tviler på at jeg hadde satsa på en som hadde gått på aetat og sosialen... :D (sorry for de som gjør det her)

Mvh

Reinert Andersen

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

glad du ikke er sjefen min ihvertfall!

hadde bare vært glad jeg , vis jeg hadde drivi er plass og noen hadde kommet og spurt på jobb!!

Men da er vi jo alle glade :)

Jeg mener ikke å være negativ eller noe sånt, det er så klart koslig at noen intresserer seg for feks bedriften din hvis du driver eget firma. Poenget mitt er at jeg ikke liker at ting jeg ikke har bedt om skal komme til meg, da vil jeg heller leite etter det. Ville du likt at det kom en kar å solgte deg støvsugere på døra som du absolutt ikke har brukt for?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Men da er vi jo alle glade :)

Jeg mener ikke å være negativ eller noe sånt, det er så klart koslig at noen intresserer seg for feks bedriften din hvis du driver eget firma. Poenget mitt er at jeg ikke liker at ting jeg ikke har bedt om skal komme til meg, da vil jeg heller leite etter det. Ville du likt at det kom en kar å solgte deg støvsugere på døra som du absolutt ikke har brukt for?

Hva visst du hadde trengt en støvsuger da?? Du kan jo ikke vite om de ikke har bruk for hjelp før du spør..

Hafslund sikkerhet er driver mest med å dra rundt til folk å spør om de vil ha alarm og de er det desidert største sikkerthets firmaet i norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

Hva visst du hadde trengt en støvsuger da?? Du kan jo ikke vite om de ikke har bruk for hjelp før du spør..

Hafslund sikkerhet er driver mest med å dra rundt til folk å spør om de vil ha alarm og de er det desidert største sikkerthets firmaet i norge...

Hadde jeg trengt en støvsuger så hadde jeg dratt i buttikken hvor de har stort utvalg. Men nok om det.

Jeg sa bare hvordan jeg reagerte, og jeg sa også helt fra begynnelsen at jeg visste at flesteparten av dere var uenig, i tilleg sa jeg at jeg går på Salg & Service og at det jeg sier er stikk i strid med det jeg lærer om å markedsføre seg selv, så hvorfor ikke bare godta at jeg er på den måten i stede for å prøve å forandre min mening, det virker som det er det du/dere vil, isåfall, hva vil dere med å diskutere noe som er helt off topic?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha

det er seriøst sted skjønneru ( hvis det er det stedet inn ved stajsonen .. ser sånn ut på bildene ) .. den ene bilen til fattern står parkert der , en kompis av han som er med på det der .. var vel ikke lenge siden han rømte til thailand. hvis du vil ta en prat med de gutta så sitter altid på sjøengen ved billingstad . for så å kjøre i fylla hjem og bli stoppa hver gang .. hehe . han ene glemte faktisk igjen sneipen sin igjen i motorrommet på en volvo jeg hadde for en stund siden da han skulle fixe no på den"

hvis du ser en saab 900 turbo stående der så er det fatterns stått der et år eller no :P

seriøst eller ikke .. veit ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

oki..

nå har jeg akkurat vært i heggedal for å sett etter bilen til fattern.

men neida .. der var det ikke mye bilverksted lengre. alt var borte .. bilene også .. han ene kar'n er visst fortsatt i thailand. stikki fra snut og gjeld. hehe . han siste kar'n skal vist drive et annet sted. et sted vi leita etter ... fant ikke stedet .. men fant den bussen du ser på bildene .. den står inne på et nedlagt industriområdet i slemmestad.. sammen med masse søppel og drit .. hehe . noen som veit hvor de har tatt veien ? en kompis som skal ha motoren i den saab'n .. så vi må finne den .. hehe ..

tips mottaes med KOS! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om Heggedal Auto nå?

Hm, det står da NOEN få biler der, bl.a. en rød... Porsche? En gammel porsche ser det ut som, som ikke har den klassiske porscheformen. (Har ikke peil. på Porsche)... stod der for et par dager siden hvertfall.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe....

Hvis de har flytta, og ikke eier stedet lenger, hvem eier det da?

Er det da mulighet å få leid en garasje der? Eller må man leie hele tomta?

Hvor kan man finne ut av dette? (Hvem som eier det nå)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider