pirex Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Fikk en pakke av en bekjent i Canada i dag :D Bildene sier vel sitt ;) :hailvw Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Se der ja. Da tar du bilen min i samme slengen da eller? hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 er det aggressiv clay? hvorfor ricardo? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 richardo er kjent for å være veldig bra. Myk og god clay, ikke den mest aggressive! Men en av de beste jeg har brukt! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hvilke av andre merker har du prøvd da? Meguiars? Cobra? Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Meguiars, pinnacle og DP Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Snadder pakke det der, var ikke så voldsomt imponert over riccardo clayen selv, så den har endt opp hos Sparkie/AL i USA.. Liker pinnacle poly clay beste selv, med Meguiars sin quick clay på som en nr to.. Ellers ser jeg det ligger ann til våtsliping etterhvert...du får holde oss informert da "bursdagsbarnet"...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hvem skal få smake på wetsanding da? :) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Si det, mulig Audin får smake først ;) Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hva gjør man med sandpapir ? skjønner jo at man pusser, men hva på en bil pusser man med sandpapir ? Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Riper osv ;) Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 uff det syns jeg hørtes skummelt ut.. Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Det hadde ikke jeg spandert på min vertfall. Farlige saker med sandpapir.. Riper etter vannrett pussing osv. Nei, dette er ikke noe hadde tørt å sette igang med. Truhaa, har du prøvd steinsprut pakken du kjøpte? Ble det bra? Noe å anbefale? Kostet vell 60 dollars om jeg ikke husker feil. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Har gjort dette før ;) Er også kurset i våtsliping. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hvor kan man gå på slike kurs? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg