Splint Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Heisann! Nå har ikke jeg noe bilde, men så to Corradoer her forleden, en i Salhus og en på Bønes i Bergensområdet. Den i Salhus så jeg i går kveld, en rød Corra, med hvite felger. Kjørte på den trange Salhusveien, mot Knarvik. Hadde en øvelseskjøre L på rævva :D Den på Bønes var grå, og hadde rødt panser. Noen som kjenner/eier disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Jeg kjenner han som har rød Corradoen med hvite felger. 240 grap i den og gromlyd. Han har lappen nå... :) Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Oh. Hissig =) Hvor holder han til henn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Splint skrev: Oh. Hissig =)Hvor holder han til henn? hei jeg kjenner ham også :) Han holder i danmarksplass området tror jeg Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 har også sett en utrolig spesiell corrado i bergen, nærmere sagt nordhordalandsbroen, da kom det i mot meg en svart corrado med enorme hjulbue skjermer, mega breddet, var litt rått...noen som vet mer om den?? bilder eventuelt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Har sett den et par ganger jeg og. Mye utover mot knarvik. Også parkerte jeg nesten ved siden av den ved Elkjøp i Åsane. Bredda buer. Var rimelig snasent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrick_1 Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hei. meget mulig at det var min bil det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg