Lundberg Performance Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hehe det er en brasiliansk link da så....men her er den*: http://www.americanas.com.br/home/begin.do?home=AcomProd&departmentId=17278&itemId=661306 bedre å kjøpe en fra norge, der har du garanti vertfall;) så litt jalla ut de forsterkerne der:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N12_Turbo Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 De ampene funker veldig bra har selv de største monoblokkene fra Stetsom. Siter http://www.panda-mafian.piczo.com http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=3455 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 nå veit ikke jeg hvor mye en R$ er, men du får f.eks dynabel forsterkere som vil dra den subben uten problem til en grei pris. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 fraråder deg å kjøpe fra utlandet alikevel jeg, viss det skjer noe 2 dager etter du fikk forsterkern, så får du ikke igjen noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg sier go for it, Stetsom har jo "bare" verdensrekord, så de suger neppe mye... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 haha, passe å si stetsom høres jalla ut ^^ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 så en mono forsterker ekke så veldig bra til den subben!! men en kanals da?? Mono = 1, monoblokk = forsterker med 1 utgang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Skol| Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 nei.....men det er det at subben skal NED til brasil...hehehe....så har hørt veldig brae ting om stetsom jeg!! og foresten...1R$ er litt over 3Kr!!! det er derfor jeg kanskje tar en extra titt på de der nede....for at subben skal ned ditt....;):P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Skol| Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 jo....foresten....jeg hadde bestilt den Blaupunkt Velocity Vw 300("12) men de hadde ikke flere av den fikk jeg beskjed om idag da!! :( men så hadde de en Blaupunkt Velocity Vw 380("15) og da tok jeg den jeg!! hehe :P blir vel ikke stort forskjellen men blir vel litt da tror jeg!!! 15” subwoofer Diameter (mm) 380 Max. belastning 3.000 watt RMS belastning 1.000 watt Følsomhet 94 dB (2,83 V/1 m) Frekvenssområde 25 - 1.000 Hz Impedans 2 x 2 ohm Membranmateriale glassfiber Monteringsdybde 175,0 mm Monterings-Ø 352,0 mm Hullkrets 388,0 mm Leveres med: monteringsveiledning Etterfølger til VXS 15 kommer om par dager sa de da!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 funnet noe forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hehe.. de subbene er på 2*2 ohm, så om du paralell kopler begge spolene og sitter igjen med 1 ohm totalt er det nok best med en monoblokk som tåler ned til ihvertfall 1 ohm.. Om de selger blaupunkt/velocity der nede kunne du jo evt kjørt en VA1400 mono pr. spole på subben ;) da vil du mate på ca 600w rms(2ohm) på hver spole ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg