Gå til innhold

Fjell og Sund Lensmannskontor

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som har problemer med at de gjennomsøker bilen etter feil når den er parkert, og fører ikke er i bilen? :D

Har skjedd 2 ganger i det siste med meg og noen andre på den lokale statoilen her ute.. Bare lurte på om det var noen andre her fra distriktet som den lokale lensmannen har hengt seg oppi i det siste..

De er virkelig begynt å fokusere på biler som ikke er "orginale".

F.eks de sa til meg, mens de pekte på eksosen "D DER EKJE LOV" , så svarte jeg som jeg mente "DA DRIT EG I!":D

Koman, vet at fjell og sund rævkjører de fleste sotraværinger her!

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke går inn i bilen, men skjekker alt teknisk, og headhunter en etterpå, for å si det og det er ikke lov.. Politiet skal liksom ikke løpe rundt hele dagen å skjekke rånebiler, men heller bruke tiden sin på å ta tyver, voldtektsmenn, drapsmenn o.l

Gjelder vel ikke bare politiet her ute, men politiet generelt:D

2002 Ford Mondeo TDCI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vestnytt.no

Bedøm selv.. Jeg synes det er fælt av politiet å hate rånere..

Så ikke noe rånehat der. Men mye stygg kjøring. Bare på dagens forside sto det 3 artikler som handlet om trafikkulykker eller grisekjøring...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å kutte ut den harrye råninga da, og heller bygge seriøse vogner. Om en stund vil du likevel bli lei 4" eksos av typen "her kan du grille loffen din"... Stillestående råning utenfor Statoil'en gjøres like godt med en original bil :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å kutte ut den harrye råninga da, og heller bygge seriøse vogner. Om en stund vil du likevel bli lei 4" eksos av typen "her kan du grille loffen din"... Stillestående råning utenfor Statoil'en gjøres like godt med en original bil :)

Har 3" uten plass til loffen. Har seriøs vogn også, så det er ikke noe problem ;)

2002 Ford Mondeo TDCI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Reodor har så rett.. Btw, jeg spotta Solan i Ferrari utenfor Aukrustsenteret forrige helg. Hvor var du?! :D

Jeg har lett etter Solan i lengre tid, så det var godt han kom til rette. Send fyren på første tog hjem, gjerne som pakkepost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider