tottis89 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 kjøpte nettopp en boss multimedia spiller fra bilradiospes. den til 3999,- koblet den opp, og prøvde den. radio funker, men når jeg skal spille av cd/dvd, så står det på skjermen " this function can not been injus when driving", men lyden fungerer osv. er ikke noe ekspert på bilstero, så venligst svar så enkelt som mulig:p takk på forhånd!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 det bruker å ligge en sperre på det, så du ikke kan se film mens du kjører.. hvilken bil har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottis89 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 passat 98 mod sedan. men enn menyen når jeg spiller musikk da? skal ikke den fungere heller? går d ikke an å fjerne dette på en annen måte? bilen sto i ro når jeg prøvde spilleren da. usikker om håndbrekket sto på elr ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 prøv me brekket på, er sikkert en eller anna ledning som skal ha styrestøm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Du må kople til ein ledning. Det står sikkert i bruksanvisningen. Det er vanligvis ein ledning som skal til håndbrekket. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Ja, er en ledning som skal til håndbrekket... men dra den rett til jord, så funker alt hele tiden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottis89 Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 ja, takk :) koblet den parkeingsledning til negative pool, og da funktet d fjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg