NeonMuffler Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 heisann, dette er en rask modd fra meg. startet på den i går, og har brukt ca 7-8 timer på den tilsammen. hele bilen er brusha. temaet her er mafia stil, så da var på bare riktig å ha en mafia i bakgrunnen+ inne i bilen :) vet at det ser litt toony ut, men jeg synes den ble rå fordet. fargen skal være svart matt og bilen er cleanet godt. lykter er også tull ;) kan hende det kommer en liten update senere, time will show! Org: Update: HighRez: http://smg.photobucket.com/albums/v243/etredve/photoshop/?action=view¤t=mafiaridecopy.jpg God Natt! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Utrolig Kult! Veldig bra jobba! Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 j#¤%#"! bra Siter [-]00 Audi A3 1,8T Quattro [-]96 Subaru Impreza 2,0GL [-]96 Subaru Impreza 2,0GL Sport [x]01 Toyota Yaris 1,0 [x]86 BMW E30 316 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 :respect Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Kjempebra! Kunne nesten se ut som om den var ifra et spill, selv om det sikkert ikke var meningen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hvor quick var denne da, neon? Fy den var bra lagd! Den var veldig mørk så det var ikke så lett å finne feil på den. Men kjenner jeg deg rett, så er det ingen ;) kjempebra modd! Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hvor quick var denne da, neon?Fy den var bra lagd! Den var veldig mørk så det var ikke så lett å finne feil på den. Men kjenner jeg deg rett, så er det ingen ;) kjempebra modd! heisann, dette er en rask modd fra meg. startet på den i går, og har brukt ca 7-8 timer på den tilsammen. God Natt! Er vel kjapt det for en som pleier og bruke et par måneder på moddene sine. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Tøff den der.. Men det hvite på høyere fronthjulet så ikke spess bra ut.. Så er det vel egentlig ikke så mange som bruker hvite dekksider på innsiden av hjulet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 ... hehe så ikke! ;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Haha faen så drit tøft! :D Som sagt, kunne nesten sett ut som om det var fra et spill! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 takker folkens. blir kanskje en update...kanskje.. Tøff den der.. Men det hvite på høyere fronthjulet så ikke spess bra ut.. Så er det vel egentlig ikke så mange som bruker hvite dekksider på innsiden av hjulet.. da har ikke du sett mye, det ble mye brukt i de eldre dager Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 feil av meg.. tenkte på sånne hvite dekksider man klemmer mellom dekk og felg.. Men det hvite på høyere hjul ser ikke bra ut.. Alt forlangt ned på dekket.. Bilen så også noe toony ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 fy faen så bra! det er helt utrolig hva du klarer! :respect: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg