Gå til innhold

Subaru 1.8 GLF

Ranger emnet

br3mbo

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Har hatt to stk 1800 GLF, en Swingback fra 1984 og en stasjonsvogn fra 1983.

Følgende har blitt gjort:

Swingback: Byttet bremseskiver og klosser foran, tettet sprekk i eksosanlegg, byttet dynamo, byttet startmotor, satt på ekstrays, fikk sveiset rammevanger.

Stasjonsvogn: byttet bremsesko bak, satt på ekstralys, byttet girkasse.

Så lenge de ikke ruster er dette biler som går og går, men unntak av vanlige slitedeler. Generelt enkle å skru på.

Trenger du deler har jeg mye, som jeg gjerne skulle blitt kvitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei!

Har en 1984-mod. SwingBack i meget god stand. Hadde uhell på glatta i går, knuste høyre hjørne foran. Forskjerm, støtfanger, blink-/parkeringslys og litt på panseret. Så hvis du har noen karosserideler å by på, hadde det vært veldig interessant. Mangler speil på venstre side også. Har ikke lyst til å vrake bilen! Hvis du har noe å hjelpe med, hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men har en 1983 mod, så kan hende det er forskjell på de, men vet kansje av en som har noen deler, men har du noen bilder, eller eventuelt har noen mulighet for å ta noen bilder? Hadde vært greit å hatt noen bilder, så kan jeg sjekke litt rundt:) For det er mulig det er en liten sjangs for at jeg skal fikse opp min, er ikke sikker, bilen står ute for tiden nå, men venter på plass å få satt den, sånn at jeg kan sveise karosseri, osv, bilen er jo helt opprustet, og er ikke særlig mye å se på, venstre framaksel er ødelagt, mangler lagret som holder akslingen på plass, så hvis det er noen som har det, ta kontakt! Bilen er generelt god, men må garatert ha en overhalling på motor! Bremser bak funker ikke og de framme begynne å bli ganske slitte! Så er vel en del som må gjøres, men det er fine biler, så har veldig lyst til å hvertfall få fikset den opp, og kansje få litt mer en vrakpanten tilbake for den! hehe:P

Mazda 323 LX 94"

Lenke til kommentar
Del på andre sider