br3mbo Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Subaru 1.8 GLF. 1983 Modell(er)! Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Og med dette fantastisk innholdsrike og megetsigende innlegget ønsker du å formidle sånn omtrent hva da? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3mbo Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 At dem som har biler som dette kan komme å fortelle hva de har gjort opp gjennom årene med dem:) Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreSI Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har hatt to stk 1800 GLF, en Swingback fra 1984 og en stasjonsvogn fra 1983. Følgende har blitt gjort: Swingback: Byttet bremseskiver og klosser foran, tettet sprekk i eksosanlegg, byttet dynamo, byttet startmotor, satt på ekstrays, fikk sveiset rammevanger. Stasjonsvogn: byttet bremsesko bak, satt på ekstralys, byttet girkasse. Så lenge de ikke ruster er dette biler som går og går, men unntak av vanlige slitedeler. Generelt enkle å skru på. Trenger du deler har jeg mye, som jeg gjerne skulle blitt kvitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3mbo Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Har du noen bilder av dem da? Mvh. br3mbo Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreSI Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Bilene ser ut som alle andre GLF er... Har noen gamle bilder, (som jeg ikke får lagt ut.) men stasjonsvogna er levert til hugging i 2005 og Swingbacken har tapt seg ganske mye av å stå i ro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sessa Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Hei! Har en 1984-mod. SwingBack i meget god stand. Hadde uhell på glatta i går, knuste høyre hjørne foran. Forskjerm, støtfanger, blink-/parkeringslys og litt på panseret. Så hvis du har noen karosserideler å by på, hadde det vært veldig interessant. Mangler speil på venstre side også. Har ikke lyst til å vrake bilen! Hvis du har noe å hjelpe med, hadde det vært fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Swingbacker er artige biler! Har sett en del australske og amerikanske bygget for offroad, og det går no jævli... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3mbo Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Ok, men har en 1983 mod, så kan hende det er forskjell på de, men vet kansje av en som har noen deler, men har du noen bilder, eller eventuelt har noen mulighet for å ta noen bilder? Hadde vært greit å hatt noen bilder, så kan jeg sjekke litt rundt:) For det er mulig det er en liten sjangs for at jeg skal fikse opp min, er ikke sikker, bilen står ute for tiden nå, men venter på plass å få satt den, sånn at jeg kan sveise karosseri, osv, bilen er jo helt opprustet, og er ikke særlig mye å se på, venstre framaksel er ødelagt, mangler lagret som holder akslingen på plass, så hvis det er noen som har det, ta kontakt! Bilen er generelt god, men må garatert ha en overhalling på motor! Bremser bak funker ikke og de framme begynne å bli ganske slitte! Så er vel en del som må gjøres, men det er fine biler, så har veldig lyst til å hvertfall få fikset den opp, og kansje få litt mer en vrakpanten tilbake for den! hehe:P Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg