chspt Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hei, vurderer og hellakere bilen min i en Skoda farge (legger ved bilde) Noen som vet ca pris på denne lakken (pr L) eventuelt en lakk som er veldig lik i fargen? Mvh Chris Smith. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Kommer an på hvilket lakkmerke du vil bruke det Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Alså lakkmerket har ingenting og si, bare fargen er den samme, og lakken har en viss kvalitet.. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Vanlig billakk du får kjøpt på bilextra, de blander det meste.. Rundt 800kr literen tror jeg.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Jaok:D Regner med fargen blir og se helt lik ut bare jeg har rett fargekode? er "litt" newb på lakk og sånnt.. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 forresten, hvor mange liter (ca) trenger jeg? en mellomstor sedan, mercedes w124 chassie hvist det hjelper.. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 ja, du trenger sikkert 3 liter om du skal lakke inni dører og slikt også... Men er det verdt det? Å legge 30.000 i lakk og arbeid på bilen din... Funder litt på det også du...:idea: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Alså lakkmerket har ingenting og si, bare fargen er den samme, og lakken har en viss kvalitet.. Vel du spør etter pris på lakk, og da betyr lakkmerket veldig mye, siden prisen kan variere fra 300.- pr liter til 2000.- pr liter alt etter hvilket merke det er. Jalla lakk er billig, og skikkelig kvalitets lakk er dyrere Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 ja, du trenger sikkert 3 liter om du skal lakke inni dører og slikt også... Men er det verdt det? Å legge 30.000 i lakk og arbeid på bilen din... Funder litt på det også du...:idea: Ja hvorfor ikke, da faar jeg jo den fargen jeg vill ha, ikke artig og bygge en bil som alle andre ungdommer, betaler bare 15 000 for forarbeid og lakkering, saa leter etter lakk naa. har allerede anlegg til en rimelig sum, saa hvorfor ikke gj0re resten slik jeg vill? Skal kjOpe hus naa, saa blir utsatt med og kjOpe ny bil en stund, og da paakoster jeg heller litt paa gobilen og faar den akkorat slik jeg vill. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Vel du spør etter pris på lakk, og da betyr lakkmerket veldig mye, siden prisen kan variere fra 300.- pr liter til 2000.- pr liter alt etter hvilket merke det er.Jalla lakk er billig, og skikkelig kvalitets lakk er dyrere somsagt, saa har det ingenting og si for meg hva lakkprodusenten heter saa lenge lakken har en viss kvalitet.. PrOver og finne ut hva det koster og faa kjOpt lakken via mOller bil.. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 somsagt, saa har det ingenting og si for meg hva lakkprodusenten heter saa lenge lakken har en viss kvalitet.. PrOver og finne ut hva det koster og faa kjOpt lakken via mOller bil.. Og da er det heller ikke så lett å si noen pris heller da ser du Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Ja hvorfor ikke, da faar jeg jo den fargen jeg vill ha, ikke artig og bygge en bil som alle andre ungdommer, betaler bare 15 000 for forarbeid og lakkering, saa leter etter lakk naa. har allerede anlegg til en rimelig sum, saa hvorfor ikke gj0re resten slik jeg vill? Skal kjOpe hus naa, saa blir utsatt med og kjOpe ny bil en stund, og da paakoster jeg heller litt paa gobilen og faar den akkorat slik jeg vill. Om du kan svinge innom noen plasser med mye bil... så er det beste å finne en bil som har den fargen du gjerne vil ha... Bare pass på at fargen er like fin "inne", i skyggen, å i "garagelys" å ikke bare ta med fargeprøven ut i sola... For en farge skal være sånn DU vil ha den når ikke det er sol også... Sett noen eksempler på slikt....:happyhappy: Kanon i solen, grå trist farge når sola gikk ned....:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Om du kan svinge innom noen plasser med mye bil... så er det beste å finne en bil som har den fargen du gjerne vil ha... Bare pass på at fargen er like fin "inne", i skyggen, å i "garagelys" å ikke bare ta med fargeprøven ut i sola... For en farge skal være sånn DU vil ha den når ikke det er sol også... Sett noen eksempler på slikt....:happyhappy: Kanon i solen, grå trist farge når sola gikk ned....:D Alsaa har sett fargen paa flere skodaer, nettopp derfor jeg syntes den er saa fin:) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 For og hijacke tråden littegranne; noen som har noen eksempler på fine, dyype mørkerøde farger? :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Vet du/dere sånn ca på hva slags bil dere har sett fargen på osv, kan dere søke etter koder her http://www.lesonal.dk Dette merket har de fleste farger:) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg