Gå til innhold

Lakkpris?

Ranger emnet

chspt

Anbefalte innlegg

Alså lakkmerket har ingenting og si, bare fargen er den samme, og lakken har en viss kvalitet..

Vel du spør etter pris på lakk, og da betyr lakkmerket veldig mye, siden prisen kan variere fra 300.- pr liter til 2000.- pr liter alt etter hvilket merke det er.

Jalla lakk er billig, og skikkelig kvalitets lakk er dyrere

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du trenger sikkert 3 liter om du skal lakke inni dører og slikt også...

Men er det verdt det?

Å legge 30.000 i lakk og arbeid på bilen din...

Funder litt på det også du...:idea:

Ja hvorfor ikke, da faar jeg jo den fargen jeg vill ha, ikke artig og bygge en bil som alle andre ungdommer, betaler bare 15 000 for forarbeid og lakkering, saa leter etter lakk naa.

har allerede anlegg til en rimelig sum, saa hvorfor ikke gj0re resten slik jeg vill? Skal kjOpe hus naa, saa blir utsatt med og kjOpe ny bil en stund, og da paakoster jeg heller litt paa gobilen og faar den akkorat slik jeg vill.

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel du spør etter pris på lakk, og da betyr lakkmerket veldig mye, siden prisen kan variere fra 300.- pr liter til 2000.- pr liter alt etter hvilket merke det er.

Jalla lakk er billig, og skikkelig kvalitets lakk er dyrere

somsagt, saa har det ingenting og si for meg hva lakkprodusenten heter saa lenge lakken har en viss kvalitet..

PrOver og finne ut hva det koster og faa kjOpt lakken via mOller bil..

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke, da faar jeg jo den fargen jeg vill ha, ikke artig og bygge en bil som alle andre ungdommer, betaler bare 15 000 for forarbeid og lakkering, saa leter etter lakk naa.

har allerede anlegg til en rimelig sum, saa hvorfor ikke gj0re resten slik jeg vill? Skal kjOpe hus naa, saa blir utsatt med og kjOpe ny bil en stund, og da paakoster jeg heller litt paa gobilen og faar den akkorat slik jeg vill.

Om du kan svinge innom noen plasser med mye bil... så er det beste å finne en bil som har den fargen du gjerne vil ha...

Bare pass på at fargen er like fin "inne", i skyggen, å i "garagelys" å ikke bare ta med fargeprøven ut i sola...

For en farge skal være sånn DU vil ha den når ikke det er sol også...

Sett noen eksempler på slikt....:happyhappy:

Kanon i solen, grå trist farge når sola gikk ned....:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan svinge innom noen plasser med mye bil... så er det beste å finne en bil som har den fargen du gjerne vil ha...

Bare pass på at fargen er like fin "inne", i skyggen, å i "garagelys" å ikke bare ta med fargeprøven ut i sola...

For en farge skal være sånn DU vil ha den når ikke det er sol også...

Sett noen eksempler på slikt....:happyhappy:

Kanon i solen, grå trist farge når sola gikk ned....:D

Alsaa har sett fargen paa flere skodaer, nettopp derfor jeg syntes den er saa fin:)

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider