Gå til innhold

1991 525 24v promblem, hjelp

Ranger emnet

AudiThomas

Anbefalte innlegg

Har du forresten power filter på din? Problemet kom jo på min ikke lenge etter at jeg byttet til åpent konfilter. Skal prøve å bytte bensinfilter, kan jo hende det er ganske tett, må byttet snart uansett. Prøve å kjøre noe innsprøytningsrens også.

Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan

Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs

Range Rover 3,5

Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart)

Bmw 520 24 ventiler(Til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
når jeg har kjørt i et kvarters tid så begynner det å skje ting.

turtallet senker seg plutselig veldig lavt, så spretter det over høyt igjen, slik holder den på lenge. Noen ganger går den så lavt at bilen kveles.

opp og ned og opp og ned.

noen som kjenner til dette eller forstår hva som kan være feil?

Eg har akkurat samme problemet på bilen min no,og har snakka med en BMW mekaniker.Han sa eg måtte sikkert skifte plugger,men hovedproblemet var slangen fra insug til luftmengdemåler,at den drog falsk luft! Skal heim og klø meg i skolten etter jobb.. seier i fra om eg finner ut av problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Blindslash, var motoren gåen, eller var det bare dårlig kontakt? Har noe ala samme problem på min 520 12v.. Der vandrer den også endel på turtallet på tomgang, 500rpm-1500rpm..

Står også fast ei stund på rett over 1000rpm, å hvis jeg såvidt er borti gassen en liten tur, detter turtallet ned til såpass lavt at alt av lys (Batteri, olje osv) kommer fram.. Står K&N filter på min, men tror neppe dette har noe med årsaken å gjøre..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...