Gå til innhold

New car:) E230 W210

canberra

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okai. Sikkert samme fargen som jeg har 189 emerald(green)black metallic, fargen varierer mellom blå og lilla?

Sku hatt chrom lister på fangerene:)

Mye prosent lys gjennomslip er det på sotingen?

Her e bilde av min med 17 toms vinter felger, egentli bra lik.

Litt mørke lys forhold, så da ser fargen mørkere ut.

Men i sollys ser den prikk lik ut din i fargen.

IMG_0005.jpg

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min varierer fra blå og lilla, lillaen viser godt i sollys, så er den ganske mørk på kvelden, men skinner ganske fint=)

Sotingen vet jeg ikke helt, tidligere eier som gjorde det, men var den mørkeste du kunne ha!

Vurderer å skifte til Philips bluevision pærer som kjørelys, går det å skifte til noe xenon look til grøftelysene? er vell h1 pærer?

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp h1 i takelysene. Jeg har provd ca ti forskjellige takelys pare. Men har enda ikke funnet noen som matcher xenon lysene i hoved lyktene. Sa jeg vurdere a konvertere de til xenon.

mye bokstaver som mangler pa ett amerikansk tastatur. Derfor d ble en del rare ord. Men du forstar vel

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe forstår C'') Tror jeg prøver meg frem, om det ikke matcher 100% er det care! Bare se finere ut=) Vurderer nå til uka å handle nye felger, Noen hjelpe eksempler?:) Noe med kant og godt med spiler tenkte jeg meg

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider