sunplaze Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Jeg har mista det nedre høyttaler dekselet på passasjer siden fram:( Noen som vet hvor jeg kan skaffe den? Var å spurte på møller, men jeg måtte kjøpe hele dørtrekket sa de..det blir ikke gjort siden det kostet flere tusen..hjeeelp! Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hvordan klarte du og miste det? Trodde de var en del av selve dørtrekket jeg. Men men, et huggeri er kanskje en grei start. Se om noen har et dørtrekk du kan ta fra.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hvordan klarte du og miste det? Trodde de var en del av selve dørtrekket jeg. Men men, et huggeri er kanskje en grei start. Se om noen har et dørtrekk du kan ta fra.. Jeg mistet det ikke...tror jeg iværtfall:P menmen...sånn kan det gå når bilen er full av enda fullere kompiser...hehe Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 disse er veldig sprøe i plasten så hvis du finner et dørtrekk du har tenkt å ta de fra så må du være forsiktig når du demonterer Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg