Gå til innhold

Noen som er medlem i vw-audi forumet? plz hjelp.

Ranger emnet

Snakey

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ikke meldt inn i forumet pga vil ikke betale full pris for to mnd (fram til nytt år) men jeg er VELDIG interessert i å komme i kontakt med denne personen som selger denne eksosmanifoilen, så hvis noen kunne spurt denne personen på forumet om tlf nr for meg, hadde jeg vært evig takknemmelig:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99394

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ikke meldt inn i forumet pga vil ikke betale full pris for to mnd (fram til nytt år) men jeg er VELDIG interessert i å komme i kontakt med denne personen som selger denne eksosmanifoilen, så hvis noen kunne spurt denne personen på forumet om tlf nr for meg, hadde jeg vært evig takknemmelig:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99394

Har lagt inn link til denne tråden i salgsannonsen hans:) ser han er online så tar sikkert kontakt.

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desvere ikke hjelpe deg.

Men må bare kommentere her da jeg syns prisen var noe feil.

Etter å ha brukt manifolden en sommer for så å selge den for halv pris er vel greit, men å selge den for halv pris med en 1cm sprekk, det syns jeg var dyrt!

Er ikke den sprekken ett tegn på F.eks feilproduksjon? Eller rett å slett dårlig kvalitet? Bare lurer jeg:rolleyes:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn link til denne tråden i salgsannonsen hans:) ser han er online så tar sikkert kontakt.

Takker så meget!

Har sendt en mail til vw-audi forumet og spurt de om det ikke kan ordnes å få bli medlem uten å måtte betale en hel årsavgift for 2 mnd.

Syns det er litt teit.. har ventet siden august på at tiden skal gå, men har gått glipp av så mye salg/kjøp der pga det, at nå må folk begynne å skrive nummerene sine på salgstråder. Eg er nok ikke den eneste som ikke er medlem som 10 ganger daglig er inne på delesalget å søker og leter etter uppgrades til bilen.

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desvere ikke hjelpe deg.

Men må bare kommentere her da jeg syns prisen var noe feil.

Etter å ha brukt manifolden en sommer for så å selge den for halv pris er vel greit, men å selge den for halv pris med en 1cm sprekk, det syns jeg var dyrt!

Kan for såvidt være enig med deg, men med sveiseapparat og en anelse arbeidslyst er det fort gjort å fikse dette.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider