Gå til innhold

noen som har bilde av motor med xspower grenrør?

Ranger emnet


_:OVeRHeAD:_

Anbefalte innlegg

Tale for og imot?

Det er vel et ubestridelig fysisk fenomen og faktum at svartstål er mer effektivt på å holde varmen inne i røret kontra et rustfritt rør.. og bandasjen har jo sine begrensninger...

 

Hva har det med saken hvilken a/r jeg kjører med siden det blir en annen diskusjon om friksjon og gjennomstrømmning.. siden turboen starter der grenrøret slutter!

 

jeg har 0,86 eksoshus hvertfall ;) grei a/r på den siden av turboen som skal drive kompressordelen på andre siden..

 

Stor drøm om å mappe på E85.. men hva slags effekt jeg havner på,det vil tiden vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen her som har brukt xs grenrøret noe særlig idet hele tatt? Eller sitter alle og synser og mener ting de har hørt av andre?

 

kamerat kjørte med det en stund! vi hadde stiva det opp på 2 steder, felxirør på downpipen og sveisa over alle skjøter... det blei til at vi måtte sveise røret nesten hver dag pga stål kvaliteten! det blei hivd te hævlete etter en stund

Volvo 245 -"racebussen"

Toyota Hiace

Ford escort mk1 rs2000

 

---DO88.se---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår