eliassen Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 har tenkt på å få montert motor og kupevarmer på min 2006 mod. Opel Vectra 1,9 CDTI. Er det noen som vet om hvem og hva det koster å få montert. Bor i Skien,Telemark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 har tenkt på å få montert motor og kupevarmer på min 2006 mod. Opel Vectra 1,9 CDTI. Er det noen som vet om hvem og hva det koster å få montert. Bor i Skien,Telemark Da tror jeg det er lurt å ringe din nærmeste opel forhandler, noen biler kan det ikke ettermonteres motorvarmer i uten å gå inn å programere om på sofware på motoren... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliassen Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 har gjort det idag og fikk en pris. det viste seg at firmaet jeg jobber i av en rabatt avtale med min Opel forhandler, så prisen ble ikke så avskrekkende som først antatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 er vel helt vanlig stand alone defa varmer på denne? er vel ikke varme element i kjøleveska men sitter vel på bunnpanna, vis jeg ikke tar feil av denne typen motor. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliassen Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 er vel helt vanlig stand alone defa varmer på denne? er vel ikke varme element i kjøleveska men sitter vel på bunnpanna, vis jeg ikke tar feil av denne typen motor. hva mener du med stand alone defa varmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hva mener du med stand alone defa varmer mener det at defa på denne bilen ikke har no med Styreenheter i bilen og gjøre.. sånn som f eks opler med kjørevarmer f eks.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg