Gå til innhold

Ungdomsbil 40 000.. noen ideer?

Ranger emnet

lasse91

Anbefalte innlegg

Skal ha meg bil snart, og har funnet ut at jeg først og fremst kanskje bør finne ut hvilken bil jeg skal ha... Har sett endel rundt, men er veldig usikker... Vil jo hvertfall ha noe som kan vekke oppsikt på en positiv måte..

Har sett litt på Audi 100, da man lett kan få en som ser brukbar ut for under 40000 og med respektabel kilometerstand og årsmodell.

Har og tenkt en del på BWM, Golf og Honda Civic...

Hva ville dere ha kjøpt og hvorfor..?

Om noen også har noen insider-tips om hva jeg skal se etter tas disse imot med takk!!

Mvh Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si at en 190e eller en E36 med en 18 åring bak rattet vekker oppsikt da.. Isåfall er det på en negativ måte.

Om du skal ha noe som VIRKELIG tiltrekker oppmerksomhet, gjør som en kompis av meg. Kjøp deg en 80 talls Corolla. Denne skal være "signal/lime" grønn eller noe sånt. Motoren skal være en 1,6 kompressor, og bilen skal ha påmontert styling. Den vekker ihvertfall oppsikt.. :P

Stikkordet er: Gammel liten bil, uvanlig farge, en del motor og masse lyd.

Toyota Corolla kompressor.

Nissan Sunny GTI.

Golf GTI.

Noe sånt burde ihvertfall greie og snu noen hoder.

Hvorvidt det er pent og pakke stort effektanlegg, mye styling og annet dilldall på en liten "konebil", er dog en annen sak jeg ikke vil diskutere her. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si at en 190e eller en E36 med en 18 åring bak rattet vekker oppsikt da.. Isåfall er det på en negativ måte.

Om du skal ha noe som VIRKELIG tiltrekker oppmerksomhet, gjør som en kompis av meg. Kjøp deg en 80 talls Corolla. Denne skal være "signal/lime" grønn eller noe sånt. Motoren skal være en 1,6 kompressor, og bilen skal ha påmontert styling. Den vekker ihvertfall oppsikt.. :P

Stikkordet er: Gammel liten bil, uvanlig farge, en del motor og masse lyd.

Toyota Corolla kompressor.

Nissan Sunny GTI.

Golf GTI.

Noe sånt burde ihvertfall greie og snu noen hoder.

Hvorvidt det er pent og pakke stort effektanlegg, mye styling og annet dilldall på en liten "konebil", er dog en annen sak jeg ikke vil diskutere her. :P

Smaken er som baken!:ass:

For de som ikke vet det så er den todeltgrinchy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personleg meining, vil ikkje krangle med nokon om dette.

Men ein bil som vekk oppmerksemd, med ein attenåring bak rattet? Då må du nok i ein heilt annan prisklasse enn 40,000, evt. må du kjøpe ein bil og gjere eitkvart med den. Dei fleste bilar med styling påmontert blir lagt merkje til, i ein eller annan grad. Dette er då noko eg ikkje vil diskutere vidare.

Elles, har gode erfaringar med Nissan Primera, som gjerne passar som ein ungdomsbil, om ein tykkjer det. Har SRi-modellen, som er noko sportsleg enn dei andre modellane, og den er særdeles flott fyrstebil etter min meining.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider