Gå til innhold

Hente strøm til turbotrykks måler.. Hvor er det optimalt?

Ranger emnet

c20let2k

Anbefalte innlegg

Topic.

Skal koble måleren min på lørdagen, og lurer på hvor det er best og strekke slange og hvor det er best og hente strøm til måleren?

Så på FAQ, men lurte på hvor det er greit og legge slangen etter det for at det skal bli minst mulig synlig når den ligger til venstre oppe med frontruta..

Taakker for svar :D

jeg åpnet dash under rattet ved sikringene.

på min ligger det masse releer der, bare å setta på kabelsko og koble på, bare bruk multimeter og finn ut åssen et som gir strøm når du slår på tenninga. jeg vil annbefale og kobleinn på releer, nå ligger de sikkert ikke likt som min, men mål deg fram:)

lykke til

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kobla nå.. lader 1.4, MTM chip og turbo fra de nye 1.8 T motorene står det i heftet som fulgte med bilen..

Må bytte plugger i morgen, hakker på over 1bars trykk etter en stunds kjøring, fikk beskjed om at pluggene var dårlige..

flotte greier, hehe, tøffere når de lader litt, i forhold til mine stusslige 0.5;P

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi nå er inne på temaet:), så lurte jeg på om det er noen som vet om det er laget instrumentholdere som er tilpasset di 3 luftedysene i dashbordet? i såfall så vil jeg vite hvem som leverer...:)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi nå er inne på temaet:), så lurte jeg på om det er noen som vet om det er laget instrumentholdere som er tilpasset di 3 luftedysene i dashbordet? i såfall så vil jeg vite hvem som leverer...:)

Må nok lage noe selv. Aldri sett noen som selger sånt.

De fleste lager jo bare til noe i glassfiber/plast og setter inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va nesten det jeg regnet med:(

men hvis dere ser på et av bildene på denne annonsen så ser den ikke veldig hjemmelaget ut... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1640719

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va nesten det jeg regnet med:(

men hvis dere ser på et av bildene på denne annonsen så ser den ikke veldig hjemmelaget ut... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1640719

Så ikke hjemmelaget ut nei, men regner med at han har lekt seg litt med glassfiber. Ser det der askebegeret skal være å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider