Gå til innhold

min 320ia

Ranger emnet

bmw320girl

Anbefalte innlegg

forje helg var jeg og hentet meg min nye 320ia 1991 mod

som er pent brukt av tidligere eier bilen er bulk fri og noen få riper i lakken. fikk vite bilen var lakert for 7 år siden så må si han har tatt godt vare på bilen.

litt om utstyr:

full Defa pakke, exstra lys i motor romet, 17 toms felger med polert kant, m-tech front fanger, dyna bell forsterker og 12 tom basser, proff sota ruter helt frem, sort banner foront og bak ruta, m-matter, bmw skvett lapper, bilen er senket tipper 40/40

sort grill, m speil, hvite røde baklykter, øye lokk, hvite blink lys, green stuff filter.

feil med bilen:

*må bytte 2 hoved foringer i bak akselen

*har bytta bak dekkea siden di andre var slitt

*klosser bak

*stramme brekket

*ny exsos

planer med bilen:

*sette vinge

*m-tech skjøtre og bak fanger

*sette fast bass kasse og forsterker som bare ligger slenkt bak i... (uff) :)

*grøfte lys

DSCI0869.jpg

DSCI0868.jpg

DSCI0871.jpg

DSCI0875.jpg

DSCI0876.jpg

DSCI0870.jpg

Bmw 320 ia

Bmw 316 i cope

ford sierra 2.0 doch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som et bra eksemplar detta. ble ikke helt komfertabel med streameren i frontruta, men godtar den siden det reklamerer for bimmers <3

Grøftelys må du få på, M3-fangeren ser latterlig ut uten....

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, http://www.bimmers.no, må være det mest patetiske og idiotiske jeg har sett i en frontrute på en pakkis tralle. :)

Vet du egentlig hva bimmers.no er da? Norges største online bmw forum for norske bmw eiere! Og, hvordan eieren vil fremheve dette, er jo hans/hennes valg. Er selv heller ikke noe fan av det. Men slike kommentarer er unødvendige.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du egentlig hva bimmers.no er da? Norges største online bmw forum for norske bmw eiere! Og, hvordan eieren vil fremheve dette, er jo hans/hennes valg. Er selv heller ikke noe fan av det. Men slike kommentarer er unødvendige.

Hehe, så jævlig harry ut. Gliser godt når jeg treffer på sånne. Men bimmers, noe av det jævligste jeg har sett, og så jævlig stor skrift. :):):):)

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet bmw320girl! :)

Mistenker at det er du som er den omtalte dama til speedyracing.. :partyon: Eller tar jeg feil naa?

Bilen din ser bra ut den, liker planene dine. Og ville kanskje lagt til planer som: Nye skilter, fjerne skvettlapper og muligens noen st0rre sko :) Ville ogsaa byttet nyrene i front til krom, eller byttet nettingen i frontfangeren til sort.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få litt lakk på frontfangeren og tåkelys så er bilen kommet seg mye :) Har også villet revet av streameren i frontruta for å skape en mer clean look ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet bmw320girl! :)

Mistenker at det er du som er den omtalte dama til speedyracing.. :partyon: Eller tar jeg feil naa?

Bilen din ser bra ut den, liker planene dine. Og ville kanskje lagt til planer som: Nye skilter, fjerne skvettlapper og muligens noen st0rre sko :) Ville ogsaa byttet nyrene i front til krom, eller byttet nettingen i frontfangeren til sort.

ja er nok den omtalte dama te speedyracing ja, hvor er jeg omtalt a?????????:respect det er ikke så dumt med krom i grillen, hmm skal se hva jeg skal gjøre. takk er veldig fornøyd med bilen=)=)

Bmw 320 ia

Bmw 316 i cope

ford sierra 2.0 doch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få litt lakk på frontfangeren og tåkelys så er bilen kommet seg mye :) Har også villet revet av streameren i frontruta for å skape en mer clean look ;)

ja den skal bort men skal ha en ny en. smak og behag hehehehe

ja har planer om og sette på tåkelys ja=)

Bmw 320 ia

Bmw 316 i cope

ford sierra 2.0 doch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, http://www.bimmers.no, må være det mest patetiske og idiotiske jeg har sett i en frontrute på en pakkis tralle. :)

DU burde kansje tenke deg om føre du slenger dritt, greit og ha meninger, men og kalle det patetisk og pakkis tralle er vell litt barnslig og det er kansje du som er patetisk.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU burde kansje tenke deg om føre du slenger dritt, greit og ha meninger, men og kalle det patetisk og pakkis tralle er vell litt barnslig og det er kansje du som er patetisk.

hehehe=) sånne folk er ikke bra det, greit og ha egene meninger men men.. hehe... du har tøff bil du gutten min=)

Bmw 320 ia

Bmw 316 i cope

ford sierra 2.0 doch

Lenke til kommentar
Del på andre sider