Sn0mann Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hey! hm, jeg har bestilt meg slike TT pedaler før engang i tiden, men kan ikke huske hva delenr er på disse;) Er det noen som har peiling på hva delenr er på TT hvileren forresten? og hva koster denne? :) -Sna0mann Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 og etter å søke litt fant jeg ut at pedaler : 8N1 064 200 noen som har fothviler? :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Kan gi deg et lite tips om at ebay selger tt pedal sett billigere enn møller/dinlokalevwaudiforhandler inkludert frakt. Og de selger forsåvidt også masse andre OEM deler som er lik org delene. http://motors.search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&fcid=154&gbr=1&from=R10&mppfqy=tt+pedal&mppfqy=tt+pedal&mppfqy=tt+antenna&satitle=tt+pedal&sacat=6000%26catref%3DC6&fmmk=&fmmd=&fylo=&fyhi=&mppfqy=vw+antenna&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=&sabfmts=1&saobfmts=insif&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp= Mvh PN Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrymannen Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Fotstøtte: 1C1 864 777. Ser at du har Golf III, vet ikke om du skal ha fotstøtten til den bilen. Dette er jo forumet til Golf IV men hvis de er like på Golf III og IV er det denne du skal ha. Jeg har montert denne i min Golf IV og er fornøyd, husker ikke prisen hos Møller men var ikke dyrt. Tror også de selger sett med fotstøtte og pedaler samlet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 har solgt min, så har en gIV nå, er en grunn til at jeg spurte her inne :P men husker du ca pris på den fotstøtten? forhørte meg om en på hamax, men det kostet 615,- noe som var litt overkill når smame vare koster 165,- u/frakt på ebay :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrymannen Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Kr 282,- +moms:vampire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg