e-tanbe Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Noen som har testa denne? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=133490 Ser bra ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 den der må vel være ganske ny.. har ikke sett den før. Minner endel ombest tools sin, bare med sterkere motor. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Det står i papirkatalogen at den kommer i sept eller okt. eller hva det nå var, så tviler på om noen har så mye erfaring med den enda. Håper at noen legger ut erfaringer med den her om ikke alt for lenge, siden jeg er på jakt etter rotary. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Den ser mye mere solid ut enn best tool og 50kr billigere så håper noen kjøpern og legger ut erfaringa si her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Den ser mye mere solid ut enn best tool og 50kr billigere så håper noen kjøpern og legger ut erfaringa si her. Ikke helt enig der. Ser jo nesten dønn lik ut i mine øyne da. Samme håndtaket bla.. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Ikke helt enig der. Ser jo nesten dønn lik ut i mine øyne da.Samme håndtaket bla.. Jeg var jo på mekk i dag og der så jeg best tool polerings maskin og den hadde annet design og så litt spinklere ut.. Men mulig de har flere typer den jeg så kostet 549 eller noe rundt der.. annet håndtak og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staljin Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg var jo på mekk i dag og der så jeg best tool polerings maskin og den hadde annet design og så litt spinklere ut.. Men mulig de har flere typer den jeg så kostet 549 eller noe rundt der.. annet håndtak og. Jeg HAR Best Tools masking og ja denne ligner ganske mye på den og håndtaket er helt likt. Staljin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Det er annen front-del på denne, ser jeg.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg har også best tools maskina, og ser mange forskjeller.. Men ser nokså like ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mareno Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Denne maskinen kjøpte jeg på QXL for 1 år siden og jeg har brukt den 8-10 ganger på div biler og har ingen negative ting å si om maskina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crien Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Bra med watt på denne så burde være grei den. Mange maskiner med høyt turtall men bare 3-400 watt er bare å glemme. Stopper så fort en legger litt trykk på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 fikk en ny Biltema katalog, nå er jeg himla i tvil for en nybegynner som meg. Skal jeg gå for en UDM/PC eller denne til biltema. Det eneste jeg er litt redd for er jo å ødelegge lakken, mens en UDM/Pc er jo bortimot idiot-sikker. Ser jo klare pluss med å kjøpe fra Norge (Biltema) mot å bestille en fra USA, går det noe galt så må jo den sendes tilbake osv. Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crien Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 fikk en ny Biltema katalog, nå er jeg himla i tvil for en nybegynner som meg. Skal jeg gå for en UDM/PC eller denne til biltema. Det eneste jeg er litt redd for er jo å ødelegge lakken, mens en UDM/Pc er jo bortimot idiot-sikker. Ser jo klare pluss med å kjøpe fra Norge (Biltema) mot å bestille en fra USA, går det noe galt så må jo den sendes tilbake osv. Frank Det skal endel til for å ødelegge lakken på flatene..men på kanter og sånn så kan det gå galt om du ikke er forsiktig. Lakken sitter dårligere på lakkerte plastdeler, så vær mere forsiktig der. Kjør pent og rolig over lakken til du er fornøyd. Rubber du så må du polere opp igjen med vanlig polish..enten for hånd eller med myk pute. Og pass deg for lister. Helsike å få av polishen hvis du kjører borti de med maskinen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Har du penga så ville jeg helt klart gått for PC/UDM, pga den gode kvaliteten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Får snart en helt ny bil så om det kanskje vil være aktuelt for med med 220v versjonen av UDM vil kanskje bli aktuelt ;) Men kunne godt tenkt meg den maskinen til Biltema, men syntes det er litt skremmende å gå "amokk" på en helt ny bil og med noe jeg vet ikke er idiot-sikkert...litt kjedelig å brenne av lakken på en kant eller to. Jeg skulle vel nok ha klart meg, men jeg vil ha den ekstra "idiot-forsikringen" som ligger ui UDM/PC Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg