Gå til innhold

Sony MEX-BT5000 til 2999, bra tilbud? synspunkter, tips til spiller!?

Ranger emnet

brovold342

Anbefalte innlegg

Sett litt rundt etter cd spiller å ser at bilradiospesialisten selger Sony MEX-BT5000 til 2990

Virker jo som ett bra tilud, Pixmania som bruker og vere max billig selger den jo for 3269. Nå horer jeg jo folk si man skal styre unna Sony her på forumet. Hva tenker folk, bra kjop lr ikke. Tar gjerne imot tips til anndre bra kjop, spillere...

Takk

Link til tilbudet... http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på bilradiospesialisten og så på den der. Jeg tror grunnen til at den er satt ned såpass voldsomt er pga det noe spesielle utseendet. Synes fronter har en billig plastgjennomføring og selve joysticken ser veldig skjør ut.

Hvordan den spiller kan jeg ikke akkurat uttale meg om, men jeg kan ikke skjønne hvorfor sony skal være et neimerke. Vil tro at de lager rimelig solide saker. Bare ikke kjøp deg Blaupunkt. Ville satset på noen av de mest kjente merkene som pioneer, alpine, sony, jvc

Pixmania har forsåvidt glimrende priser, men servicen matcher ikke akkurat prisene. Hvis du skal ha spilleren inn til reprasjon vil jeg anbefale å ordne det privat. Garantien dekker det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med PIONEER DEH-P88RS ? Skal jo vaere bra vare, men saa tenker jeg.. Er det verd det? 5000 er my for en spiller...

Og saa tenker jeg da, Pioneer DEH-P9800BT...

Merker man stor forskjel? Har dere noen konkrete spillere og anbefale? hadde vert knall...

88rs'n er jo knall hva gjelder lyd:)

Men den koster vel egentlig 6000,- hehe... om ikke du har fått et bra tilbud en vei eller noe da..

Har selv slik en.. men har kjøpt en ny dyrere sak, så venter bare på at den skal komme hjem fra service, så blir den nok solgt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaff dere alpine spiller, dyrere men satan så mye bedre!!

Du kan jo kanskje utdype svaret ditt litt? Skal jeg bare kjøpe den billigste alpine spilleren og så er den bedre enn alle andre til alt? eller hva mener du? Skal du skrive innlegg som ikke forklarer en dritt så får du heller la være å skrive...

Jeg har hatt litt forskjellige merker spillere selv.(pioneer, clarion,phillips, sony og alpine) Har nå den sonyen du lurer på bare at jeg ga 2799 på strømmen-bilradio :)

Var også skeptisk først fordi jeg har hørt mange på forum som ber folk unngå sony og mener de fokuserer mer på dill dall enn lyd, men ettersom det var så store forskjeller på prisene rundt, og folk på nettet var stort sett fornøyde så slo jeg til. Og har ikke angret enda:)Kan komme med + minus til deg som lurer på denne.

+

+En del funksjoner: Bluetooth audio stream(med støtte for bytte av sang på telefon direkte fra spilleren)

+Handsfree som fungerer meget bra.

+kobler seg raskt til telefon automatisk

+Ingen mikrofon trenger å legges ut ettersom det sitter en på selve spilleren.

+Mulighet for å legge inn telefon bok.

+ forholdsvis enkle menyer

+cd lesing går raskt selv med full mp3 cder og mange forskjellige mapper

+3 par utganger + Aux inn i tillegg.

-(minus)

-Inkommende anrop vises ikke på spilleren med nr og navn(kan hende det er grunnet tlf modell. har SE w710i.)

-EQ justering er ikke så veldig avansert.

-Ingen mulighet til å vise mp3 filer i liste for å gjøre det lettere å finne sang

Ellers så merker jeg ikke noen særlige forskjeller lydmessig mellom denne og min gamle pioneer(9600) eller alpine spiller til kamerat. Som sagt bare justeringsmulighetene med tanke på EQ

Alt i alt så mener jeg dette er en grei spiller til prisen og du må selv velge hva som passer deg best. Fancy skjermer og slikt blir du fort lei(erfaring) og tror sony har et kanskje litt ufortjent dårlig rykte med seg.

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider