Caprice Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 lurer på om bengalakk reagerer med vanelig billakk på noen måte, altså om det koker eller no? takker for svar! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 lurer på om bengalakk reagerer med vanelig billakk på noen måte, altså om det koker eller no? takker for svar! Bare visst billakken blir lagt oppå bengaen;) Ikke motsatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Men IGJEN LAKK ALDRI en bil med BENGALAKK!:vampire: :idea: Kjøp heller billig Lastebillakk! For da har du ikke ødelagt bilen! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Men IGJEN LAKK ALDRI en bil med BENGALAKK!:vampire: :idea: Kjøp heller billig Lastebillakk! For da har du ikke ødelagt bilen! Går fint an å lakke med benga:) Tar ikke så lang tid å få det av.. Sist jeg fjernet benga fra bil, brukte jeg ca 6-7 timer ( med pauser) på å få vekk alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Går fint an å lakke med benga:) Tar ikke så lang tid å få det av..Sist jeg fjernet benga fra bil, brukte jeg ca 6-7 timer ( med pauser) på å få vekk alt! Ja...Genialt egentlig... Du forteller at du har lakket med benga for så å¨måtte fjærne skiten igjen... Hadde vel vært smart å IKKE LAKKE MED BENGA da eller??:idea: De fleste som har lakket med benga vet det går... men er fortsatt like tullete å gjøre... Benga er laget for å male jerngelendret på inngangstrappa og ikke på bilen!!!!!!!!!:vampire: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Ja...Genialt egentlig... Du forteller at du har lakket med benga for så å¨måtte fjærne skiten igjen... Hadde vel vært smart å IKKE LAKKE MED BENGA da eller??:idea: De fleste som har lakket med benga vet det går... men er fortsatt like tullete å gjøre... Benga er laget for å male jerngelendret på inngangstrappa og ikke på bilen!!!!!!!!!:vampire: jeg angrer ikke:) det fins mange meninger om det er bra eller ikke.. Om du bare skal ha en helt brukbar bil går det fint an å lakke med benga:) Fins mange meninger her på BF, og jeg tror sikkert 70% har aldri prøvd å lakke med benga, de har bare hørt en kompis som hadde en kompis, som prøvde og ikke ble fornøyd.. Men det funker helt bra til et bilprosjekt, som ikke trenger å være strøkent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Men HVORFOR lakke med Bengalakk når det er mulig å lakke med billig Lastebil lakk?????? å Man VET man ikke burde gjøre det... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 jeh brukte noe gammel benga som grunning,så lakka med billakk oppå igjen,funka dårli hehe begynte bare å flasse/koke av hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 takker for svar, men hvis meningen er at bilen skal bli svart og ha lakk på seg, ikke se kjepepen ut, bare bøs. da er benga tingen! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 takker for svar, men hvis meningen er at bilen skal bli svart og ha lakk på seg, ikke se kjepepen ut, bare bøs. da er benga tingen! oh yeah!:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Skal Chevolvoen lakkes matt svart med benga da?:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelp!! Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Men IGJEN LAKK ALDRI en bil med BENGALAKK!:vampire: :idea: Kjøp heller billig Lastebillakk! For da har du ikke ødelagt bilen! Kvar får du kjøpt billig lastebillakk da? og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Kvar får du kjøpt billig lastebillakk da? og pris? hør med topgun her på forumet.. Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Kvar får du kjøpt billig lastebillakk da? og pris? På nermeste lakkverksted eller der de selger lakk... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Skal Chevolvoen lakkes matt svart med benga da?:volvsmile Det står at du holder til i Oslo... Å for deg så er det ikke noe problem å få handlet skikkelig lakk... For å få matt lakk, så må du bestille ferdig blandet lakk, som det er i blandet riktig del med mattningsmiddel...noe du ikke får i Benga, heldigvis... Spør etter Opel Rally matt... den finnes ferdig blandet.. Heter 215 i Standox..:happyhappy: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg