Agila Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg har en liten utfordring som jeg ikke har klart å løse og trenger gode råd; I min opel agila 2003 har jeg en CDR 2005 VDO som har sluttet å gi lyd fra seg, mao har den fungert problemfritt tidligere. Årsaken til hvorfor den nå er "død" er uviss. Den sluttet bare plutselig å fungere fra en dag til en annen. Volumknappen gir lys fra seg, noe som i min verden utelukker sikringsfeil, likevel fortsatt ingen lyd. Med tidligere radioer, typ radioer som ikke er standard fra fabrikant, finnes det jo alltid et "reset"-punkt, men dette klarer jeg ikke å finne på denne radioen. Er det noen som vet hvordan jeg løser dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Du har sikkert ein sikring som går til radioen. Den kan du jo ta ut. Blir jo ein slags reset av spilleren Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg