Gå til innhold

Hjelp til bestilling av anlegg

Ranger emnet

JørgenP

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for all hjelp alle sammen.. Kjøper nok en Pioneer spiller og kompsett her hvor jeg bor. Skal se på noen spillere og høytalere på mandag..

Noen tips om hva jeg burde se etter hos en god spiller? :)

Pioneer er bra, selv de minste modellene, samme med f.eks Alpin.

Men du må jo se etter signalutganger, mp3 div inganger for mp3 spillere og kanskje du trenger usb ingang osv.

Ta å sjekk hva du vil ha den til å spille, hva syns du er greiest?P Brenne mp3 på cd, legge den på ipod eller annen type mp3 spiller, eller bruker du memorystick eller altid orginal cd.

Vil du ha spiller med bluetuuuut og hansfri opplegg osv..

Kanskje du bør sjekke signalutgang volten, de billige er vel på 2,5V mens de dyrere er vel på 5V.

Hvor viktig er dette for deg? Eks skal du ettervært koble til mange forsterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg leser så ofte i diskusjons forumer att folk har fått feil varer og bare hatt trøbbel, og så mange som ikke har fått noen ting. Og sliti med å få tilbake, da dem heletiden har fått svar: kommer snart. osv. det er snakk om mange slike hendelser, mer en normalt.

Kom over dette innlegget og må få lov å si at jeg ikke kjenner meg igjen her i det hele tatt. Du bruker mye energi på dynabel ser jeg, hva ligger bak det mon tro. :-)

Vi har 4 returer på varer på en 11 års periode. Dette fra den gang alle varene ble sendt fra USA. Skader med andre ord. Det er vanvittig lite. 3 personer har fått feil varer i løpet av den tiden. Idag sendes kun 20% av våre varer fra USA, resten fra Norge. Vi har i løpet av meget kort tid bygget oss opp et varelager i Norge for rundt 7 millioner kroner. Dere er velkomne til megabillig as i Sør-Audnedal så kan dere svømme i varer. Hvem er det som bare har hatt trøbbel og ikke fått noen verdens ting? Det lurer jeg på? Tar du oppfordringen med å lyse ut dette så får vi denne saken ut til alle at du farer med løgn? På forum sitter det konkurrenter som snakker skit om megabillig under falske navn og later som at de har vært kunder av oss og dette har jo aldri fungert eller blitt bevist noe sted. Merkelige greier hva? Også sitter det noen stakkars lettlurte skapninger som tror på alt dette her. Denne trenden har snudd til vår fordel da folk vet hva vi står for. Dårlig service på megabillig sies det også på forum. Ta en telefon og spør og grav om noe du trenger hjelp til. Verre er det ikke. Høre på tøv fra andre er jo bare latterlig.

Ser frem til navn på folk som aldri har fått varene av oss som de har bestilt og betalt for. De finnes ikke faktisk og det er fakta.

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som bare har hatt trøbbel og ikke fått noen verdens ting? Det lurer jeg på? Tar du oppfordringen med å lyse ut dette så får vi denne saken ut til alle at du farer med løgn?

Ser frem til navn på folk som aldri har fått varene av oss som de har bestilt og betalt for. De finnes ikke faktisk og det er fakta.

<< Per

Er det meg du sikter til når du skriver dette?

Jeg har hatt trøbbel ja, men ikke sagt noe om at jeg ikke har fått det jeg bestillte.

Løgn farer jeg heller ikke med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt trøbbel med megabillig, og det skal sies at det er max dårlig kundeservice og få. kjenninger av meg har også hatt trøbel med de. kan jo si det slik da, at det er får galt og endre på Kunde-Referanserene de får inn. Disse har ikke de noe med.

Hva trøbbel har du hatt med oss? Garantien på frontsettet du fikk nytt tilsendt kan det ikke være iallefall. Du har ingenting å klage på.

Max dårlig kundeservice? Du klarer sikkert å forklare hva dette betyr i klar tekst? Det er alltid 2 sider av en sak vet du.

Du og dine venner, hvorfor handle av oss når vi er så dårlige?

Alle kundereferanser vi får inn har vi email kopier av. Kommer godt med hvis propaganda fra slike som deg dukker opp. :-) Vi er ikke født igår.

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg du sikter til når du skriver dette?

Jeg har hatt trøbbel ja, men ikke sagt noe om at jeg ikke har fått det jeg bestillte.

Løgn farer jeg heller ikke med..

Jeg bare lurte om du hadde noen i sikte men gikk selvsagt utifra at det var bare tull og propaganda som vanlig siden du kom og handla fra oss du også uansett hva disse andre hadde sagt. :-)

Har du hatt trøbbel med oss tar jeg gjerne en dialog med hva vi kan gjøre bedre. Vi hadde en kunde som hylte fordi leveringen av pakka i påskeferien kom tregt. Posten var stengt i påsken men det tenkte visst ikke han på. :-)

Hvis jeg handler fra et firma og får noe problemer, da tar jeg kontakt med firmaet. Løper ikke rundt på forum og snakker med andre om saken. En sak har alltid 2 sider og begge må få lov å forklare seg, ikke bare en. :mat

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurte om du hadde noen i sikte men gikk selvsagt utifra at det var bare tull og propaganda som vanlig siden du kom og handla fra oss du også uansett hva disse andre hadde sagt. :-)

Har du hatt trøbbel med oss tar jeg gjerne en dialog med hva vi kan gjøre bedre. Vi hadde en kunde som hylte fordi leveringen av pakka i påskeferien kom tregt. Posten var stengt i påsken men det tenkte visst ikke han på. :-)

Hvis jeg handler fra et firma og får noe problemer, da tar jeg kontakt med firmaet. Løper ikke rundt på forum og snakker med andre om saken. En sak har alltid 2 sider og begge må få lov å forklare seg, ikke bare en. :mat

<< Per

vel.. har handla med dere 2 ganger, første gangen ble det noe tul med fedex. Men det var ikke deres feil, så klandrer ikke dere..

Men siste gang var det dere som ikke oppførte dere helt etter boka.. nå skjedde dette før sommeren, men det gjaldt feilsending.. Dette har jeg definitivt hatt dialog om - med Asle Tryland. og han inrømte ikke at han hadde feil. jeg fikk heller ikke igjen alle pengene da jeg sa jeg ikke ville ha noen handel lenger.. det frakta hadde kostet dere frem og tilbake fordi DERE hadde sendt feil, måtte jeg pent betale for.. Dette på grunn av forhåndsbetalingen dere snakker så høyt om, "postoppkrav er bare en falsk sikkerhet" - jommen sa dere smør..

Fikk forøvrig ikke igjen en krone før vi hadde sendt flere mailen frem og tilbake og jeg begynte å dra inn lover om hva jeg faktisk hadde krav på! da gav han seg.

Dette har jeg forøvrig aldri ropt ut om på noen forum, før nå..

Mvh

Thomas Gunvaldsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over dette innlegget og må få lov å si at jeg ikke kjenner meg igjen her i det hele tatt. Du bruker mye energi på dynabel ser jeg, hva ligger bak det mon tro. :-)

Vi har 4 returer på varer på en 11 års periode. Dette fra den gang alle varene ble sendt fra USA. Skader med andre ord. Det er vanvittig lite. 3 personer har fått feil varer i løpet av den tiden. Idag sendes kun 20% av våre varer fra USA, resten fra Norge. Vi har i løpet av meget kort tid bygget oss opp et varelager i Norge for rundt 7 millioner kroner. Dere er velkomne til megabillig as i Sør-Audnedal så kan dere svømme i varer. Hvem er det som bare har hatt trøbbel og ikke fått noen verdens ting? Det lurer jeg på? Tar du oppfordringen med å lyse ut dette så får vi denne saken ut til alle at du farer med løgn? På forum sitter det konkurrenter som snakker skit om megabillig under falske navn og later som at de har vært kunder av oss og dette har jo aldri fungert eller blitt bevist noe sted. Merkelige greier hva? Også sitter det noen stakkars lettlurte skapninger som tror på alt dette her. Denne trenden har snudd til vår fordel da folk vet hva vi står for. Dårlig service på megabillig sies det også på forum. Ta en telefon og spør og grav om noe du trenger hjelp til. Verre er det ikke. Høre på tøv fra andre er jo bare latterlig.

<< Per

Du leser de samme diskusjonene som jeg leser, og dette er ikke første tråden her jeg leser om megabillig.

Jeg har alt fortalt mitt problem med dere. Da min kunde endte opp med veldig lang leveringstid. Også etter att dere hadde sagt att varen var sendt. Og radio som ble gjort om til europeisk fikk in radiokanalene veldig dårlig, selv i byene.

Han fortsatte saken om dette, har du kontroll så vet du hvem det er snakk om. Dette er før deres kontor i Norge.

Det att jeg bruker mye tid på Dynabel stemmer, jeg bruker veldig mye tid med Hertz og morel også, da disse produktene er veldig gode, og forhandlene er flinke med servicen.

Og kommer aldri med slike ting du kommer med nå.

I en slik tråd som denne mot noen av disse produktene, ville dem sagt: Værså snill å ta kontakt med oss, så skal vi få til dette.

Dem hadde ikke sprøyta ut med alt det andre som du kommer med: Falske navn på forhandlere for å snakke drit om dere??

Du nærmest beskylder meg for å være dynabel forhandler, trur du jeg jobber på Eltek?

Også lesser du med slik svada på Eltek, som ikke engang bruker diskusjons sider for å fremheve seg selv. (egentlig synn, da jeg trur gutta der kunne hjelpet så veldig mange, selv uten å bruke egene produkter som grunnlag)

men jeg føler meg ganske smigret da du antok att jeg stiller i demes klasse når det gjelder hi-fi og hi-end :w00t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. har handla med dere 2 ganger, første gangen ble det noe tul med fedex. Men det var ikke deres feil, så klandrer ikke dere..

Men siste gang var det dere som ikke oppførte dere helt etter boka.. nå skjedde dette før sommeren, men det gjaldt feilsending.. Dette har jeg definitivt hatt dialog om - med Asle Tryland. og han inrømte ikke at han hadde feil. jeg fikk heller ikke igjen alle pengene da jeg sa jeg ikke ville ha noen handel lenger.. det frakta hadde kostet dere frem og tilbake fordi DERE hadde sendt feil, måtte jeg pent betale for.. Dette på grunn av forhåndsbetalingen dere snakker så høyt om, "postoppkrav er bare en falsk sikkerhet" - jommen sa dere smør..

Fikk forøvrig ikke igjen en krone før vi hadde sendt flere mailen frem og tilbake og jeg begynte å dra inn lover om hva jeg faktisk hadde krav på! da gav han seg.

Mvh

Thomas Gunvaldsen

Mvh

Thomas Gunvaldsen

Du får invitere Asle Tryland innpå her så får vi se begge sider av saken. Du vet hvor du finner han. Dette er min utfordring til deg. Hvis ikke ser jeg dette på som falske rykter. Jeg kjenner Asle meget godt jeg. Han er ikke slik som krangler om småpenger. DERE sendte feil sier du, hvem er DERE? ALLE OSS ANDRE eller bare Asle Tryland? Du må nesten bestemme deg hvem du skal skylde på? Ingen som jobber på Megabillig As krangler med kunder om små fraktbeløper. Hva som er rett og galt vet vi, loven kan vi inn og ut. Pengene fikk du tilbake, da ble det rydda opp likevel da. Han syntes vel synd i deg. Ikke kom med loven, den kan vi med bind foran øynene. :-) Jeg vet ikke hvor mange forsterkere vi har fått inn som har vært søkk gjennomvåte og kundene skriker på garanti de ikke har krav på. Garanti på slikt? Nei hos alle andre. Hos Asle? Han hjelper kundene sine uansett han.

Alle svære firma kan gjøre feil og det skjer, noe annet er umulig. Det jeg ville ha frem er HVEM VI HAR LURT oppi gjennom åra, ikke feil som rettes opp i. Jeg husker deg igjen jeg fra den tida jeg satt i USA og leverte deg stor pakke. Husker ikke at FedEx feilet da, men du sa det kanskje ikke til meg.

Ser frem til videre debatt når du får henta Asle innpå her. Jeg kan ikke snakke for han. :-) Han er tilbake Søndag på kontoret. Ute på jobboppdrag.

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leser de samme diskusjonene som jeg leser, og dette er ikke første tråden her jeg leser om megabillig.

Jeg har alt fortalt mitt problem med dere. Da min kunde endte opp med veldig lang leveringstid. Også etter att dere hadde sagt att varen var sendt. Og radio som ble gjort om til europeisk fikk in radiokanalene veldig dårlig, selv i byene.

Han fortsatte saken om dette, har du kontroll så vet du hvem det er snakk om. Dette er før deres kontor i Norge.

Du som selger hadde altså ikke varen på lager som du solgte til din kunde. Deretter sprang du til Megabillig og skulle handle inn varen og håpte at her skal du tjene lette penger ikke sant? Slik går det når folk kopierer våre varer. Dette har skjedd med andre også men de gikk konkurs før de begynte. :-) Burde ikke du ha varen på lager du selger til din kunde eller gjelder det bare oss? Vi har et salgsapparat som fungerer og det hender vi blir utsolgt. Noe du og andre bør tenke på før du selger varer du ikke har som du håper vi har. Du som feilet for kunden din her ikke vi. Han/Hun handla av deg ikke oss. :-)

Europeisk Radio ikke fungerte? Samme chip som står i dem, bare frekvensene som må endres på. Så ikke prøv deg med en Spansk en.

Ser bare her i Drammen hvor dårlig radioen er og jeg kjører Europeisk med RDS og hele pakka. Fungerer meget dårlig. Hvem skal jeg skylde på? De elendige forholdene eller bilprodusenten?

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier DERE sendte feil, fordi dette var en handel som ble gjort gjennom MEGABILLIG AS og i megabillig jobber det mer enn en person, men det var Asle som stod for forsendelsen ja.

Jeg fikk tilbake pengene for det varen kostet, minus frakt frem og tilbake til dere. Jeg orker ikke krangle for å få alle pengene tilbake, da dette skjedde midt oppi eksamens styret og jeg hadde nok å legge tankene mine på.

Om det er sant det du sier, om at dere kan loven inn og ut, så har i tilfelle Asle prøvd å lure meg. Han stod på sitt om at jeg ikke hadde noenting som helst å forlange pengene tilbake etter.

Jeg er ikke ute etter å slakte noen, så gidder ikke lage masse styr ut av dette.

Ja, nei det med forsendelsen av første pakka ble krangling med fedex det, nevnte det aldri for dere. Hadde forsåvidt ingenting med dere å gjøre, det var fedex som sendte meg regninger for en annen person i tillegg ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

hmmm, jeg har ikke fått så veldig godt intrykk av megabillig etter denne diskusjonen. du virker litt fiendlig, og går til angrep på personer. du driver butikk,og må selvsagt tåle å høre det hvis man gjør en feil.hvis en feil oppstår rettes det opp, håper jeg.

og mener også det er tull å drive å dra opp dette når bedriften HAR gjort opp for seg?

men kanskje ta en litt vennligere tone? vi er jo tross alt bare småfolk som betaler for en tjeneste som skal være i orden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som selger hadde altså ikke varen på lager som du solgte til din kunde. Deretter sprang du til Megabillig og skulle handle inn varen og håpte at her skal du tjene lette penger ikke sant? Slik går det når folk kopierer våre varer. Dette har skjedd med andre også men de gikk konkurs før de begynte. :-) Burde ikke du ha varen på lager du selger til din kunde eller gjelder det bare oss? Vi har et salgsapparat som fungerer og det hender vi blir utsolgt. Noe du og andre bør tenke på før du selger varer du ikke har som du håper vi har. Du som feilet for kunden din her ikke vi. Han/Hun handla av deg ikke oss. :-)

Europeisk Radio ikke fungerte? Samme chip som står i dem, bare frekvensene som må endres på. Så ikke prøv deg med en Spansk en.

Ser bare her i Drammen hvor dårlig radioen er og jeg kjører Europeisk med RDS og hele pakka. Fungerer meget dårlig. Hvem skal jeg skylde på? De elendige forholdene eller bilprodusenten?

<< Per

Jeg er ikke selger. En kan ha kunder selv om en ikke er selger.

Og Europeisk radio tfra dere tok i mot signalene dårlig.

Kunden handla hos dere, ikke hos meg, da jeg ikke har varer. jeg monterer.

En Pioneer DEH 40MP tok i mot samme kanal i samme bil helt strøkent. Du kjenner til denne kunden dere brukte lang tid, men fikset problemet, regnet med att du kom med din side av historien.

Det var deres feil (eller deres verksted) da modifisering ble gjort hos dere (via dere)

Eneste jeg klager på dere er tid, og tid og atter tid. Og deres angrep holdninger til folk, åpenlyst på store forumer som her.

Det5 å tjene lette penger kan du gå til noen andre med. Jeg kan ikke si prisen min, da dette blir reklame.

Noen jeg faktisk har fått ned i dette svaret likevell, men jeg trur det blir godtatt grunn denne trådens utvikling.

Derfor kan jeg fortelle att jeg ikke begynte med dette i går. Har 10år med dette nå. Jeg går nok ikke konkurs så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider