Gå til innhold

Hjelp til bestilling av anlegg

Ranger emnet

JørgenP

Anbefalte innlegg

Og Europeisk radio tfra dere tok i mot signalene dårlig.

Eneste jeg klager på dere er tid, og tid og atter tid. Og deres angrep holdninger til folk, åpenlyst på store forumer som her.

Alle Pioneer spillerne som moddes blir utført av meg. Nærmer seg 2000 av dem som er modifisert. Bladde opp serviceboka og ser at 7spillere har hatt problemer med støy på phonoutganger. 2 har hatt problemer med utgangstransistorer og 4 flatkabler mellom spiller og frontpanel. Noe annet har ikke jeg kjennskap til.

Mye OT her nå. Venter fortsatt på dem som har betalt og aldri fått varene sine.

Det er flere som tror at jeg er sint som et uhyre når jeg skriver innpå her. Må bare si at det er beklagelig at folk tror og ikke vet da de ikke kjenner meg. Jeg er faktisk en skikkelig ok kar. Kanskje feil av meg å snakke rett ut istedenfor å kysse folk i ryggen mange selgere gjør for å virke seriøse. Jeg kan ikke være falsk jeg. 100% ærlig her i gården.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm, jeg har ikke fått så veldig godt intrykk av megabillig etter denne diskusjonen. du virker litt fiendlig, og går til angrep på personer. du driver butikk,og må selvsagt tåle å høre det hvis man gjør en feil.hvis en feil oppstår rettes det opp, håper jeg.

og mener også det er tull å drive å dra opp dette når bedriften HAR gjort opp for seg?

men kanskje ta en litt vennligere tone? vi er jo tross alt bare småfolk som betaler for en tjeneste som skal være i orden?

Vi er alle forskjellige. Jeg er desverre en som missforstås i ordlegging og det kan jeg desverre ikke gjøre noe med. Spanderer middag på deg any time så får du se at jeg langt ifra er fiendtlig. Jeg tror nok folk flest som leser bak her skjønner og leser litt mellom linjene. Hver gang jeg er inne her strømmer det på med nye medlemmer hos oss. Folk som ikke visste om oss muligens. Hvis jeg er så fæl burde de kanskje handle andre steder?

Som du kanskje har fått med deg etterlyser jeg dem som har betalt oss penger og aldri fått varene sine som noen påstår.

Feil vi har gjort har vi alltid retta opp i.

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle forskjellige. Jeg er desverre en som missforstås i ordlegging og det kan jeg desverre ikke gjøre noe med. Spanderer middag på deg any time så får du se at jeg langt ifra er fiendtlig. Jeg tror nok folk flest som leser bak her skjønner og leser litt mellom linjene. Hver gang jeg er inne her strømmer det på med nye medlemmer hos oss. Folk som ikke visste om oss muligens. Hvis jeg er så fæl burde de kanskje handle andre steder?

Som du kanskje har fått med deg etterlyser jeg dem som har betalt oss penger og aldri fått varene sine som noen påstår.

Feil vi har gjort har vi alltid retta opp i.

<< Per

Spanderer du middag på meg også?

ta deg en tur til Hønefoss en dag så kan vi prate litt (les: MYE) bilstero.

Du vet nok hvordan du finner meg :happyhappy:

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle Pioneer spillerne som moddes blir utført av meg. Nærmer seg 2000 av dem som er modifisert. Bladde opp serviceboka og ser at 7spillere har hatt problemer med støy på phonoutganger. 2 har hatt problemer med utgangstransistorer og 4 flatkabler mellom spiller og frontpanel. Noe annet har ikke jeg kjennskap til.

Det er flere som tror at jeg er sint som et uhyre når jeg skriver innpå her. Må bare si at det er beklagelig at folk tror og ikke vet da de ikke kjenner meg. Jeg er faktisk en skikkelig ok kar. Kanskje feil av meg å snakke rett ut istedenfor å kysse folk i ryggen mange selgere gjør for å virke seriøse. Jeg kan ikke være falsk jeg. 100% ærlig her i gården.

Det er måten du skriver her, som kan oppfattes som ett problem.

Spessielt når jeg skriver hva jeg ser på som problemene med megabillig, og du kommer fortsatt med:

Venter fortsatt på dem som har betalt og aldri fått varene sine.

Jeg har kun sagt att det tar tid. og flere har i ulike forumer kommet med att dere bruker lang tid.

Snakket med vedkomene i dag, han har fått tilbake spiller og er nå i orden (p.s. Jeg har ikke hatt kontakt med han på ca 1 år, så jef vet ikke når han sendte den inn, eller når han fikk den tilbake. Men han sa tt det hadde godt over 2 måneder før han fikk den igjen. Han har tatt dette med dere, derfor regner jeg med att du vet hvem det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det som ikke nevnes her er att i enkelte biltyper,er det utrolig dårlig antenne kabel fra før.Man kan modde eller bytte spiller 100 ganger og signal inn på radio er fremdeles dårlig.Sjøl synes jeg att det er tryggere å ha Pioneer Norge bak seg.Min mening.

Per

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider