Tsbusa Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 (I skrivende stund har jeg ikke hentet bilen, jeg drar Fredag kveld, mot Bergen for å hente denne bilen.) Specs: BMW E30 320i TIC 1986mod T3 Cosworth Turbo BMW M535i Dyser Lader atm. 0,5BAR Omtrentlig 200hk Mer info kommer. Planer: Beholde denne motoren enn så lenge, men skal bygge ny motor i vinter, da mest sansynlig en 325i motor som skal ladda massor av bar.. Bilder (Kommer bedre og nye bilder da jeg er kommet hjem igjen): Stay tuned etterhvert.. Da dette kommer til å bli en bil som skal ladda baaaar..:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Så ut som et bra utgangspunkt ihvertfall.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 ser ut som et konge utgangspunkt :) men synd det ikke er en 325 da:( men får nokk den til å gå stygt bra for det :) håper på flere bilder i fremtiden Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Bilen går bnrutalt bra til å være 2 literen, og den drar rått fra bunn av. (Coshworth turboen er kjent for det). Så bilen er morsom:) Kommer flere bilder osv senere ikveld! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 jøss, feit den der:) mye du må gi for den da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 kjører du orginal innmat og topp pakning? va er km stand på motor osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 kjører du orginal innmat og topp pakning? va er km stand på motor osv? Ja, allt er orginalt innvendig, er kun skiftet dyser osv. Km stand er 116 000km. Skal man kjøre med orginal innmat, bør man ikke lade mer enn 0,5BAR trykk, det samme gjelder også M20B25 motoren. Skal kommer med flere bilder osv snart. Har mye å gjøre for tiden.. Så rekker ikke gjøre så mye her inne.. Men det kommer:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 grattis me E30 turbo :) så denne på autodb for ikke lenge siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Bilder! Noe ifra turen osv.. På en rasteplass.. Tiiidlig lørdags morgen. Jeg å kim var dritatrengte etter utallige kopper kaffe og 400g burger på Otta tidligere den natta... Klokken er 07.30, vi er kommet fram på Voss. Kim sover, søtt! Naaaawh<3 mens vi ventet på bilen, cruisa vi litt i Voss.. Som forøvrig den dagen, hadde smalahove "slep". Altså, mat festival, hvor man spiser sauehoder.. Er slik som jeg sier, se hva som skjer når man driver med innavl, kannibalisme neste? Gudsforlatt plass. Plutselig fikk jeg øye på denne! Denne bilen passet godt på E30'en min fra Bergen og til Voss:) Gliset:P Tatt på søndag. Fargeforskjeller, men bilen skal omlakkerest. Sånn.. Har allerede fått gjort noe smått.. bilder osv ifra det, kommer en annen gang;) Det HØLJA over fjellet. Noe senere enn dette, løsnet oljetrykksgiveren på oljetrykksslangen til turboen, noe som gjorde at jeg mistet olja mi. Men vi fikk kommi oss til en plass som heter Heidal, noen mil før Otta oppi en dal. Der kom min kjære venn Henrik (Lalinea), som mer enn gjerne hjalp til med å fikse bmw'en i pøsregnet! S fikk vi kommet oss til Statoil på Otta sentrum, og fyllt på olje! Takk for all hjelpa Henrik! (Som også var lettere beduggen:P) Så kjørte vi videre, uten noen flere problemer:) Om søndagen mekket jeg på plass turbotrykksmanometeret skikkelig, da den tidligere bare slang løst.. Fjernet den orginale klokken, og tilpasset litt. Ble nydelig Det var ikke montert dump, så det gjorde jeg:) Mere laters! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 bytter bil så ofte at du ikke rekker å bytte avtar engang.. snart ny bil nå? hatt den en uke jo.. Eller feit bil. riktige felger på bilen.. en e30 trenger ikke plastikk for å bli feit!! :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 bytter bil så ofte at du ikke rekker å bytte avtar engang.. snart ny bil nå? hatt den en uke jo.. Eller feit bil. riktige felger på bilen.. en e30 trenger ikke plastikk for å bli feit!! :) Har bil som både jobb og hobby, så da blir det ofte skiftet biler, synes det er gøy å holde på slik:) Men denne E30'en skal jeg nok ha en liten stund. Men har muligens kjøper på stasjonsvogna nå, så da blir det endel laken mer i måndten å bruke på e30'en:happyhappy: Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Har bil som både jobb og hobby, så da blir det ofte skiftet biler, synes det er gøy å holde på slik:) Men denne E30'en skal jeg nok ha en liten stund. Men har muligens kjøper på stasjonsvogna nå, så da blir det endel laken mer i måndten å bruke på e30'en:happyhappy: hørtes bra ut.. noe spesielt utenom ny motor du har tenkt til å gjøre? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hørtes bra ut.. noe spesielt utenom ny motor du har tenkt til å gjøre? Omlakkering (Rød). Bur Bremser Bøttestoler Skal prøve å få det meste godkjent. Men ta allt dette med en klype salt, er dyrt å holde på slik, tjener ikke gull, så det blir prioritert deretter. Er også mulig jeg beholder motoren, og får den godkjent i bilen istedet. Men stor sjangs for at jeg kanskje bytter innmat, så den tåler mer trykk. Men men, vi får se;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Damn.. Da var corden kommet fram på bakdekka :D Noen som har/vet om 325 diff til salgs? Og SÅKLART ikke noe sveisa sperre. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Startet med å skrive "handleliste" nå, over deler til drivlinje/suspension osv. Allt mulig justerings greier.. Skal også bli coil overs. Har også sendt mail til VS Motor angående deler til innmat på motor..:) Plana er å få gjort dette noe nogenlunde skikkelig, og få det GODKJENT!:) Ønskest kjøpt: 325 Diffbrems, komplett med bremser osv, kan godt være def. skiver/klosser/band. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg