Laks1 Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Tenkte meg det var noko sånt. :) Takkar for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Jepp, da er bilen solgt.. Trist...:/ Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Faen, eg ville ha. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Faen, eg ville ha. hehe. Da skulle du sagt ifra myyye tidligere:P Hvis du leser lengre fremme i tråden, ser du at jeg var og møtte selgeren på Voss da jeg kjøpte den;) Havna "midt" i det derre smala hove festivalen deres;) Høstslepp eller hva det het:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Jepp, skulle vært det. hehe. Voss ja, godt du valgte god plass å få bilen din overlevert på. Smalahove festivalen, fyllefest deluxe. Hehe. Blei da litt råning på Voss før du stakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Jepp, skulle vært det. hehe. Voss ja, godt du valgte god plass å få bilen din overlevert på. Smalahove festivalen, fyllefest deluxe. Hehe. Blei da litt råning på Voss før du stakk? Råna MASSE før bilen ble henta vertfall.. Kjørte mye med stasjonsvogna.. Lå faktisk og sov oppafor et svømmebasseng ved den campingplassen. Kom til voss ca 07 00, råna da og, men var dødt:P tok seg opp i 10-11 tiden:) En kompis er ganske godt kjent der og omegn, da han har jobbet i Eidfjord i par år før. (Han kjørte rundt med en gamlere passat stv med SPARCO i frontruta enstund, hvit stygg en:P, mulig du har sett den..). Etter hentinga av E30'en ble det utbrenning av 1 og 2 gear i gata som går igjennom byen, hehehe, fy faen som folk glante.. var best å komme seg bort:P Er ganske fint på Voss, vært der par ganger før og, men har ikke kunna tenkt meg å bodd der:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Fasken at eg ikkje fekk med meg burninga. Hehe. Voss rular! =D Etter å ha vå på Os nesten eit halvt år, so er eg so glad får å komma heim til Voss i helgane! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Fasken at eg ikkje fekk med meg burninga. Hehe. Voss rular! =D Etter å ha vå på Os nesten eit halvt år, so er eg so glad får å komma heim til Voss i helgane! Ka e galt med os? :scared Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Er heilt ekstremt lite å finne på. Sitt berre på hybelen å kjedar ræve av meg. :P Har ikkje sett så masse råning heller her. Dritt-plass. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Er heilt ekstremt lite å finne på. Sitt berre på hybelen å kjedar ræve av meg. :P Har ikkje sett så masse råning heller her. Dritt-plass. :P Blir ka du gjer d te ;) Står litt biler på essoen.. Men politiet er ute etter alt som har med ungdom og kjøretøy så er jo ikke gøy en gang... Sorry OT Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Då får eg ta meg ein tur på essoen å sjå ein kveld. Appropo politi: Dei er vist ekstremt ute etter ungdommar. (Snakkar av erfaring =P ) Var ei veke å klarde å få bot. haha. Faens piss. =P Beklager litt sidesprang her TSbusa. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 At dere snakker OT her, gjør meg ingenting;) Bilen er uansett solgt, så jeg oppdaterer ikke noe mer om det uansett, tenker jeg:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg