Gsi-r Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 er det noen som har satt på eller prøvd å sette på Astra F styling (GSI) på en Kadett Gsi.. Hvis noen har fått det til , var det mye jobb... plastikk sveising o.l.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraB97 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Har montert Astra GSI front på en Kadett GSI. Eneste mann nå gjøre er å kappe en liten stripe på oversiden av nyfangeren for å få den til å passe under lyktene, og så trenger du en "ny type Kadett" grill (vanlig kadett) som er mye finere enn den gamle vanlige kadett grillen (du må ha en løs grill vettu) Også må man feste sidene, jeg forsenket 2 skruver, som er det letteste, men ikke det fineste i detalj. Siter 97 Vectra B 86 Kadett GSI 79 Chevrolet Caprice Sedan 305 V8 Burn Rubber, Not Your Soul ;) Bilgalleriet Mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RinoL Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Kanskje ikke pent og si det men den front fangeren og spoileren bak var ikke videre pent, da er faktisk orginal gsi delene mye penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 alle har sin smak. jeg elsker den bilen. og nå er den min :) kommer hjem til meg mandag eller tirsdag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildS Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Veldig fin front på kadetten... Vingen derimot.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Jeg synes kadetten din er grise fet!! Fronten var konge. Jeg har en Opel kadett E 90 mod uten noe styling. Eneste jeg har er anlegg. Har det som første bil så det er greit. Jeg er kadett faan #1. Og din er fet! Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 gleder meg skikkelig til 2. januar nå for da blir det skilter og ut og kjøre :) jippi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsen88 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg synes kadetten din er grise fet!! Fronten var konge. Jeg har en Opel kadett E 90 mod uten noe styling. Eneste jeg har er anlegg. Har det som første bil så det er greit. Jeg er kadett faan #1. Og din er fet! Kjøp min kadett. nylig eu godkjent :P Siter -03 Opel Signum -00 Opel Astra -89 Opel Kadett Cab Gsi -77 Opel Commodore B -77 Opel Commodore B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsen88 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kanskje ikke pent og si det men den front fangeren og spoileren bak var ikke videre pent, da er faktisk orginal gsi delene mye penere. ^^ Enig med den. Siter -03 Opel Signum -00 Opel Astra -89 Opel Kadett Cab Gsi -77 Opel Commodore B -77 Opel Commodore B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 skal du senke den framme litt kansje?=) synst den såg så høy ut:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 jeg har senkesett så skal senke den når sommeren kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg