The cowboy Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Min ste onkel har en elantra, 96 mod. dette er den med større motor! 114 hk og 1,6L har gått 121 000 de har tenkt å selge denne, men lurer på hva prisen ligger på! bilen er 99% strøken, og eldre kjørt! hva pris kan de forvente å få for den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Et lite tips... sammenlign med prisene på finn.no... Hvis du ikke finner noe der, kan jeg finne fram bruktbilboka mi..så kan du få en liten pekepin der.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 vel, de har sett der, men de fleste bilane der, er den med mindre motor.. så de får jo ikke rett pris uansett lissom.. hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Uten å vite noe som helst av utstyr, så vil jeg tippe en ca pris på 30k... Er det soltak, ac, automat, stv? Et stort pluss med bilen er jo at den har gått ca 40k km under det som er normalt, noe som utgjør en pluss på ca + 12000,- Så da er man oppe i 42k.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg