Gå til innhold

Audi S2 0-220 på 8 sekund ?

Ranger emnet

P.S.P

Anbefalte innlegg

trur ikke den står på noe bukk jeg men. for du ser han svinger ganske så mye midt inne i filmen. Men jeg trur fortsatt ikke at det speedometeret stemmer helt

hmm, nå er det ikke 8sek han bruker men ca 10-11.

Da skal det ikke mer en 600hk for å dra det med rett oppsett.

Har dere noen gang søtte på med en bil over 300hk?? tviler jeg på om dere mener dette er så rått at det ikke går en gang:wonder:

82 VW golf mk1 GTi (16v)

86 VW golf mk2 GTi16v

www.west-cruising.cjb.net

97 VW Rs Vento-x-

85 VW Jetta GTi-x-

87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA)

Ålesund e byen å vw audi e merket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, står nok på bukker den der ja :)

..Faktisk.. Ikke dårlig å spinne når bilen står på bukker;):blah:

Kan jo værra en heftig s2 med bra dragoppsett som aldri har kjørt no offesielle konkuranser:blah:

Er jo ca 10-11 sek den gjør 0-220 tell, så da er d ikke jo så jævlig vanskelig dere skal ha d tell :P

med tanke på KRB trading som i 2003 som kjørte 10,77 og hadde 216,3 km/t på gardemoen med Urquattro`n. Med std gatedekk og 2 bars ladetrykk. Fult kjørbar gatebil med 5 sitteplasser, fult interiør og bøyle,Motor noe modifisert, mstd 6 trins gearkasse.

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BULLSHIT!

spinnings på ett isbelagt vann kansje?

Når du aldri har kjørt annet enn Mazda 323 tror jeg ikke du skal begi deg ut på hva som er BS og ikke.. chippede RS2-er klarer fint å spinne på den måten om det er noe fukt i lufta, ut ifra lyden å dømme er den der laangt fra orginal.. Turtalsperra ligger iallefall ikke på 9000 orginalt, og du kan glemme å dra en orginalbil dit.. ;)

Her er en til.. er han på isvann han og?

http://youtube.com/watch?v=67X8S246FQ4&mode=related&search=

Lenke til kommentar
Del på andre sider