candycokane Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hei er det vanskelig å montere turbotryks måler i rs2? Hvordan gjør jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 :idea: Det er nok ikke saa vanskelig, kan koble deg inn paa slangen, som gaar til ecu, (engine control unit) med ett t stykke. Det er det jeg har gjort i min s2. Funker fint. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candycokane Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ok, takk skal du ha. Men er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt turbotrykks holder, som passer inn i frisklufts slusene på rs2. Har sett flere rs2 som har det montert der?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 er nok noe du finner paa ebay.de :m'm: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candycokane Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Finner ingen sånne plater for turbotrykks måler på ebay. Kunne kansje ha lagd det til selv, hvis jeg finner ett sted jeg kan kjøpe en slikk svart plastikk plate og klippe til i riktig størelse. Kunne ha kjøpt en sånn vanlig holder å montert på dash men synes ikke det er så pent. Vil gjerne ha tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg