-cardudde- Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Heisann gutter og jenter! :D Lenge siden jeg har vært innom her. Satt meg ned i dag etter en laaaaang pause uten modding. Har slitt av å gå tom for ideer og sittet med lekser en lang stund, men nå var det endelig ferie og det regner som fy ute. Så da bestemte jeg meg likegodt å sette meg ned og starte på en ny modd. Valget falt på en 190e AMG og nok en gang valgte jeg å kjøre en diskre og enkel tyskerstuk. Er nok noen småfeil her og der, but what the hell, jeg er fornøyd med det nogenlunde sluttresultatet. :) Hva har blitt gjort? Chrome detaljer som dørhåndtak og speil (venstre kan se ukromma ut xD) Senk Felger Klare blinkers Bakgrunnsskfite Org: Modd: Update: Update 2: Mvh Dusy :pimp Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 En av de peneste 190'ene jeg noen gang har sett! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Takker! :) Var lite liv her gitt hehe Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Kanskje gjøre noe med dekket på førersida også? :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hmmm de er nokke som mangler hmmmmm *dada* spoiler du mangler en spoiler Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Får vel komme en liten update i kveld a gitt :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Updæææit! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 En Pirketing, og et ønske: Felgene står stille, men det høyre hjulet beveger seg! Prøv og fjern skiltet også, da blir det en perfekt cleanlooker. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Update, fjernet skiltet. ;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mwigg3 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 peeen!=) Siter Mercedes Benz c180 sport-amg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 buret ser helt feil ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Kan du vennligst utdype deg litt mer? :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 i fronten, til høyre ...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 i fronten, til høyre ...!Riktig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jøran1500s Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Flott shoppa :) Men hva med å ta bort lykte-viskerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg