Gå til innhold

sorry aka fedex & megabillig vs all reklame er god reklame

Ranger emnet

kisen

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe kjenner igjen dette her fra jobben min mtp. kunder. Megabillig gjør nok en god jobb, det de tjener penger på strengt tatt.

Tenke jeg skulle si det, jobber med stereo og div selv. så har vært borte i kunder som påstår dem aldri har hørt fra oss, enda vi har sendt 3mail og prøvd å nå kunden på tlf x antall ganger.

Selfølgelig kan det skje feil eller at en kunde ikke har blitt oppringt som avtalt, men hvis kunden da ikke får noen tlf, så kan kunden bare ringe opp så får han svar på hvorfor han ikke har blitt oppringt.

En ting som er viktig er at bedriften innrømmer feil;)

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke jeg skulle si det, jobber med stereo og div selv. så har vært borte i kunder som påstår dem aldri har hørt fra oss, enda vi har sendt 3mail og prøvd å nå kunden på tlf x antall ganger.

Selfølgelig kan det skje feil eller at en kunde ikke har blitt oppringt som avtalt, men hvis kunden da ikke får noen tlf, så kan kunden bare ringe opp så får han svar på hvorfor han ikke har blitt oppringt.

En ting som er viktig er at bedriften innrømmer feil;)

Det er hotmail.com folket som er de verste å få tak i på email. Spammermaskineriet til hotmail har aldri vært brukendes. Derfor oppfordrer vi hotmail brukerne å legge oss i safe-list så kommer all email fra oss til dem frem. Telefon er også vanskelig hvis de ikke kjenner dem som ringer. Folk flest svarer ikke. Vi sender også sms til kunder vi ikke får tak i på telefon, da går det bedre.

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte spillern min der og det tokk jo bare 3 dager og ikke noe problem.. synes det virka bra jeg .. men hender jo at noen er uheldige.. frakt og moms er jo inkludert det står jo der også

Problemet er at folk flest ikke leser info. Kun prisene blir studert. Jeg handler aldri fra nettbutikker hvor info nesten ikke finnes og de er det mange av i Norge. Vi har plenty av info, få leser. Email fosser inn til oss hver dag med spørsmål de kunne funnet svar på i våre infolenker.

Mange er nok også vant med slik vi hadde det før som ikke har fått med seg endringene. Men slik går det når de ikke leser info.

Vi kan jo skrive om teksten angående moms og frakt men det står jo når varer listes flere steder. I bestillingsmeldingen også som kommer som e-post. Jo mer det gjentas jo mer burde det synke inn men det gjør ikke det merkelig nok.

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT men, var innom siden deres i ste.. måtte jo se litt.. hehe!

var mye bra der, men for en som meg, som har ca -344 i IQ når det kommer til lyd systemer i bil.. hva bør jeg se etter på f.eks siden deres?

om jeg vil ha en spiller som er litt teknisk. men og lyd som lager litt bråk på så vell insiden som utsiden av bilen!

jeg skjønner jo ca null av hva som står der i info om produktet :) blir hvertfall ikke noe lettere når det står på engelsk (ja, kan engelsk, men ikke sikkert jeg skjønner termoliogien til sterio folket!)

og siden jeg ikke skjønner info,og ikke kan en Db om sterio, vet jeg ikke hva jeg ska spøre om heller.. hehe!

kan jo tenkes at mange av spørsmåla dere får kommer fra folk som står i min situasjon!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT men, var innom siden deres i ste.. måtte jo se litt.. hehe!

var mye bra der, men for en som meg, som har ca -344 i IQ når det kommer til lyd systemer i bil.. hva bør jeg se etter på f.eks siden deres?

om jeg vil ha en spiller som er litt teknisk. men og lyd som lager litt bråk på så vell insiden som utsiden av bilen!

Ta kontakt med oss direkte så finner vi ut ved å snakke med deg hva du trenger fra en spiller. Vi har desverre ikke tid å springe rundt på bilforumer og svare oss ihjel på meldinger. Ikke har vi lov heller ifølge reglene her inne.

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte en soundstream t4 å fikk beskjed om at det kosta 1699,- ink alt.. så jeg betalte dem d.. åsså nu fikk æ fan mæ en regning fra fedex på åver 500kr!!!

har dere noen råd om hvem jeg skal kontakte? forbrukerrådet osv?:p er ikke inne på hvordan rettigheter jeg har..

Hei igjen Kristoffer. Følger opp i denne saken etter en god del ekstra arbeid...

Denne saken begynner å bli litt morsom. Fikk FedEx fakturaen fra deg idag og den tilhører ikke oss i det hele tatt. Hvem er nn nn i Los Angeles som står som mottaker på pakken? Du, nn nn er oppført sammens med nn nn fra Buenos Aires i Argentina. Den som signerte for pakka er x.xxxxx i Los Angeles. Jeg synes folk skal LESE hva som står på regningene før vi blir beskyldt for uærligheter.

Her er sporinga på den pakken du mener vi har sendt deg.

http://xxx

Du forventer vel ikke at vi skal betale regningen din som ikke er vår? :-)

Etter utrolig masse sjekking som har kosta meg utrolig mye arbeid idag, så er pakka som ble sendt deg som inneholdt Soundstream T4-12 bassen hvor du, x.xxxxxxxxx signerte for pakken. Den har du ikke fått noe FedEx regning på.

http://xxx

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor la du dette ut på forumet her Per??

det hadde da passet seg bedre å kontakte vedkommede pr tlf eller mail ;)

med mindre du vil henga ham ut for å ha gjort en feil da

Var her tråden startet. Vi som ble hengt ut offentlig på en helt feilaktig måte. Forsvare oss offentlig har vi lov til i dette tilfellet. Bærer ikke nag til Kristoffer jeg. No hard feelings.

Han mente vi kunne gi han rabatt når vi hadde tabba oss ut. Ville ha mer varer av oss han for noen dager siden. Du får rabatt uansett sa jeg og slo av 500 kroner. Vi er fine å ha med å gjøre ser du. Jeg forlanger ingen rabatt tilbake, heller ingen unnskyldning for at han hengte oss uten grunn. :thumb

<< Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor la du dette ut på forumet her Per??

det hadde da passet seg bedre å kontakte vedkommede pr tlf eller mail ;)

med mindre du vil henga ham ut for å ha gjort en feil da

Er vel ikke mer enn rett og rimelig det, når kunden har laget en egen tråd her inne med tittel: ikke bestill noe fra megabillig.no!!!! :uhhmmwhat?: Greit å få frem hva som faktisk hadde skjedd vel??

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som importør vil jeg legge til en liten ting i denne saken.

Vi som sitter som importører eller forhandlere bør kunne innrømme at vi har tatt feil og ALDRI henge ut en kunde på et forum eller til andre kunder!

Hvis det er kundens feil så skal dette tas opp PERSONLIG og direkte med kunden. Da mener jeg pr. telefon og ikke e-post, PM eller SMS!

Personlig kommer jeg aldri til å legge ut info om våre kunder eller forhandlere på nettet!

Dette er useriøst!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

jeg er så absolutt enig pål!

uprofesjonelt.

men samtidig skjønner jeg at han vil redde skinnet sitt litt med å forklare seg. er en ganske stor målgruppe her inne som leser denne dritten som blir presentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kanskje jeg har gjort en feil eller ikke, finner ut av det her i morgen da jeg ringer fedex!!

kanskje du vil redde skinnet ditt her på forumet, men det du skreiv litt lengre opp,va virkelig ikke nødvendig..

må si jeg er skuffet!!!

trudde du var mer seriøs enn det her.

jeg hadde jo seff skrevet her på forumet om jeg hadde tatt feil å beskylt dere for noe som ikke var sant..

skal sitere litt hva du skrev til meg når du fikk fedex regninga av meg..

sitat: Den FedEx regningen jeg fikk idag tilhører ikke oss.Leser du ikke hva som står på regninger som kommer tildeg? Vær glad for at vi ikke anmelder saken. Tar detsom voksne folk vi og lar det gå, det var jo littmorsomt også da. Men regningen betaler du selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår